3_years_header
alt text goes here

DO 3 LAT GWARANCJI

Zyskaj więcej korzyści dla biznesu z pakietem do 3 lat gwarancji

*Dotyczy produktów o których mowa poniżej

*Obowiązuje regulamin.

Rejestracja produktu: pakiet do 3 lat gwarancji

Kup jeden z wybranych modeli skanerów i drukarek PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS i imageFORMULA, a zyskasz większy spokój ducha z pakietem do 3 lat gwarancji.

Gwarancja wydłużona i rozszerzona? Zwrot do serwisu, naprawa u klienta, czy wymiana sprzętu na nowy? Sprawdź jakie rozszerzenie gwarancji możesz zyskać kupując konkretne modele drukarek Canon objęte pakietem. Szczegóły w regulaminie.

ZAREJESTRUJ TERAZ

*Obowiązuje regulamin.

Zgodne produkty

PIXMA

MAXIFY

i-SENSYS

imageFORMULA

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Po poprawnym zarejestrowaniu na stronie internetowej oferty gwarancyjnej Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.

W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.

Jakie transakcje/produkty nie są objęte pakietem do 3 lat gwaracji

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1. Produkty nieobjęte pakietem. Pełna lista produktów znajduje się TUTAJ
2. Produkt zakupiony poza obszarem objętym pakietem
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego)

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w pakiecie.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby dowiedzieć się jak znaleźć numer seryjny, kliknij TEN LINK. Znajdują się tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie samego produktu. Aby go znaleźć, kliknij TUTAJ.

Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej za pomocą moich danych logowania?

Uwaga! W polu „Login” jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz swój login, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).

Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- nie mogę się zarejestrować;
- otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale bezskutecznie.
W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon (telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów Mac i innych urządzeń) z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu prosimy o przesłanie zapytania na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 583 4307 lub odwiedzenie strony wsparcia technicznego Canon.

Nie mogę zarejestrować zgłoszenia przez Internet. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Jeżeli nie możesz zarejestrować się poprzez formularz internetowy, skontaktuj się z działem wsparcia pod numerem telefonu +48 22 583 4307, aby otrzymać wydrukowany formularz.

Jakie są poziomy usług gwarancyjnych?

Zwrot do producenta:
Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów firmy Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.


Pomoc u klienta:
Jeśli produkt podlegający tej gwarancji wykaże wadę produkcyjną w okresie trwania gwarancji, usługa pomocy u klienta zostanie zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:

  • Naprawa u klienta (przez technika)
  • Wymiana u klienta (przez kuriera)

Aby uzyskać więcej informacji o różnych usługach gwarancyjnych i pełnych Warunkach gwarancji, kliknij tutaj.

Jak skorzystać z usług gwarancyjnych objętych pakietem

Jeśli Twoje zgłoszenie skorzystania z pakietu 3 lat gwarancji zostało pozytywnie zweryfikowane i chcesz korzystać z wydłużonego okresu lub rozszerzonego zakresu usług w ramach tego pakietu, skontaktuj się z lokalnym działem pomocy technicznej Canon i przygotuj:


a. pełną nazwę urządzenia/model drukarki i numer seryjny*;
b. informacje o wersji zainstalowanego na komputerze systemu operacyjnego — jeśli ma to zastosowanie;
c. swoje dane kontaktowe, adres, pod którym znajduje się urządzenie/drukarka, oraz swój adres e-mail;
d. dowód zakupu produktu i aktywacji oferty do 3 lat gwarancji
e. przejrzysty opis usterki, oraz mieć możliwość wykonania wszelkich czynności diagnostycznych zgodnie z zaleceniami;
f. oprócz tego należy przestrzegać wszelkich uzasadnionych instrukcji działu pomocy, co pozwoli na przyznanie uprawnienia do usług gwarancyjnych.

* Aby uzyskać pomoc w znalezieniu numeru seryjnego produktu, kliknij tutaj.


Rejestracja do 3 lat gwarancji

Kup jeden z wybranych modeli skanerów i drukarek PIXMA, MAXIFY, i-SENSYS i imageFORMULA, a zyskasz większy spokój ducha z pakietem do 3 lat gwarancji.

ZAREJESTRUJ TERAZ

*Obowiązuje regulamin.