W grudniu przedstawiciele Canon Polska podsumowali najważniejszych zjawisk na rynku druku w 2023 roku. Styczeń to z kolei dobra okazja na formułowanie przewidywań dotyczących nadchodzących miesięcy. Według ekspertów, dobra koniunktura towarzysząca branży w minionym roku może się utrzymać. Ale co jeszcze będzie istotne dla drukarni, wydawnictw i producentów urządzeń drukujących?
Czy będą to wyzwania związane z dbaniem o bezpieczeństwo chmury? Czy obecne zainteresowanie drukiem atramentowym przerodzi się w długoterminowy trend? W jakim stopniu automatyzacja zmieni pracę drukarni i dlaczego musimy się na nią przygotować?
Pierwszy miesiąc nowego roku, to idealny czas na snucie prognoz biznesowych. Zapraszamy więc do wysłuchania naszego najnowszego podcastu.
Jaki będzie rok 2024 w branży druku?
Za mikrofonem spotkało się troje przedstawicieli Canon Polska, a rozmowę poprowadził redaktor zarządzający dziennika Rzeczpospolita
Tomasz Miękus
Product Manager, znawca między innymi rozwiązań do druku wielkoformatowego
Michał Młynarczyk
Product Manager, ekspert od druku produkcyjnego małego formatu
Dariusz Szwed
Product Manager, przed którym nie mają tajemnic zagadnienia cyfryzacji biur oraz cyberbezpieczeństwa
Jeremi Jędrzejkowski
Dziennikarz z prawie 30-letnim stażem. Obecnie redaktor zarządzający i prowadzący w dzienniku „Rzeczpospolita”
Posłuchaj
Zobacz również
Seria podcastów Rozmowy o druku
Polecamy inne odcinki naszego podcastu
Nasza baza wiedzy
Artykuły biznesowe i specjalistyczne, opisy wdrożeń
Dochodowa drukarnia
Newsletter dla firm, które zarabiają na druku