Druk cyfrowy i dane – więcej niż personalizacja
Przekonaj się, w jaki sposób dane i druk cyfrowy mogą stanowić wartość dodaną dla siebie
Może to właśnie druk jest brakującym składnikiem w Twoich działaniach?
Masz dość kolejnych e-maili marketingowych przesyłanych przez firmy, różne marki ? Znudziło Cię otrzymywanie tych samych ofert, które nie przynoszą żadnych korzyści? A może otrzymujesz je wiele miesięcy po tym, jak byłeś zainteresowany jakimś produktem? Wydawałoby się, że marki powinny Cię znać. Kiedyś kupiłeś ich produkty lub usługi i tym samym przekazałeś im swoje dane osobowe.
Jako konsumenci, oczekujemy, by marki spełniały swoje obietnice. Ale stosowane cyfrowe podejście przestaje być skuteczne. Wiele e-maili w naszej skrzynce odbiorczej oraz tak zwane ,,spersonalizowane’’ oferty są ignorowane – lub, co gorsza lądują w ,,koszu’’. Musimy wrócić do marketingu 101, stawiając konsumentów w centrum naszych kampanii. A jako konsumenci, chcemy mieć wybór. Chcemy wchodzić w interakcje z markami na czas oraz dopasować się do pewnego formatu. W ten sposób jesteśmy bardziej skłonni podejmować działania.
Dlatego też nadszedł czas, aby marketerzy uwzględnili druk w swoich działaniach. Drukowanie spersonalizowanych ofert na żądanie, terminowość marketingu cyfrowego oraz namacalne zalety druku, pozwalają markom przebić się przez medialny szum, wywrzeć rzeczywisty wpływ na odbiorców. Druk cyfrowy może także wnieść wymierną wartość do wielokanałowych kampanii marketingowych.
Dzięki drukowaniu na żądanie, marki mogą wyprodukować dokładnie takie informacje jakie w tym momencie chcą promować, tyle kopii, ile chcą, oraz kiedy chcą.
Dzięki ”programistycznemu drukowaniu”’ możesz dostosowywać dane komunikaty do docelowych odbiorców w odpowiednim czasie. Korzystanie z danych oraz możliwość śledzenia zachowań konsumenckich może zapewnić bardziej wartościową personalizację. Efekt? Bardziej skuteczne kampanie.
Marki, takie jak Bonprix, stosując to dynamiczne oraz wysoce spersonalizowane podejście do marketingu druku, już osiągają wymierne zyski. Wszystko to skutkuje zwiększoną sprzedażą, dając znacznie bardziej wartościowy wynik – długoterminową lojalność wobec marki
Rozwiązania, które zmienią Twój biznes
Drukowanie w wysokiej jakości z szybkością charakterystyczną dla druku atramentowego na wielu różnych nośnikach.
Uniwersalna atramentowa maszyna drukarska, która pozwala na efektywną produkcję korespondencji oraz zastosowania związane z publikowaniem i działalnością handlową.
Dowiedz się jak poprzez druk możesz usprawnić swoje kampanie marketingowe