Jak w pełni wykorzystać potencjał personalizacji w biznesie?
Popularność druku personalizowanego i rozwiązania, które zmieniają rynek.
Dlatego agencje reklamowe otrzymują coraz więcej zleceń, w których firmy chcą wykorzystywać kody QR, kody numeryczne, czy też zamawiają oryginalne projekty, służące do tworzenia relacji z klientami. A w wydawnictwach personalizacja okładek jest traktowana jako sposób na promowanie wybranych serii wydawniczych i budowanie poczucia elitarności, które towarzyszy niektórym tytułom.
Wszystkim tym zabiegom sprzyjają współczesne możliwości technologiczne. Drukarnie korzystające ze specjalistycznego oprogramowania mogą zrealizować różnorodne zlecenia, dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta – łącznie z wydrukowaniem pojedynczej książki, która zawiera personalizowane treści.
Wydaje się więc, że wszystko jest możliwe. A jednak klienci indywidualni i biznesowi ciągle nie uświadamiają sobie całej gamy możliwości jakie daje personalizacja druku.
O tym, w jaki sposób druk personalizowany można wykorzystywać w biznesie i w przekazach marketingowych i co sprawia, że klienci często nie wykorzystują jego możliwości rozmawiali eksperci biorący udział w kolejnym odcinku podcastu z serii „Rozmowy o druku” realizowanej przez Canon Polska.
Gośćmi dziennikarza Jakuba Łukowskiego byli: Magdalena Wojtanowska, project menadżerka i kierowniczka promocji w Wydawnictwie Otwarte, zajmująca się imprintem Moondrive oraz Magdalena Światły, kierowniczka biura obsługi klienta w firmie OpenPrint.pl. Firmę Canon Polska reprezentował Michał Młynarczyk, ekspert zajmujący się drukiem małoformatowym.
Za mikrofonem zasiedli:
Magdalena Światły
doświadczona menadżer biura, działa od lat w branży poligraficznej.
Z pasją zarządza zespołem sprzedawców i grafików w OpenPrint.pl.
Magdalena Wojtanowska
promotorka książek i imprintu młodzieżowego Moondrive. Ukończyła edytorstwo na UJ oraz studia podyplomowe związane z social mediami i content marketingiem na AGH.
Prywatnie zapalona czytelniczka, kreatywna dusza i miłośniczka nietypowych rozwiązań marketingowych.
Michał Młynarczyk
product manager, ekspert od druku produkcyjnego małego formatu w Canon Polska.
Zajmuje się urządzeniami drukarskimi, rozwiązaniami technologicznymi oraz oprogramowaniem.
Jakub Łukowski
Dziennikarz i autor audycji muzycznej „What’s Funk” w warszawskim Radiu Kampus, współautor podcastu „Funkologia” o muzyce afroamerykańskiej.
Posłuchaj
Zobacz również
Rozmowy o druku
Zapraszamy do podcastu Canon Polska B2B
Spersonalizowana komunikacja drukowana
Twoja tajna broń do interakcji z klientami w nowej rzeczywistości
Dochodowa drukarnia
Newsletter dla firm, które zarabiają na druku