PODCAST ROZMOWY O DRUKU

Jak w pełni wykorzystać potencjał personalizacji w biznesie?
Popularność druku personalizowanego i rozwiązania, które zmieniają rynek.

Druk personalizowany to szansa na wyróżnienie się na rynku, niemal w każdej branży. To szansa, by zaintrygować klienta i wzbudzić u niego pożądane emocje.

Dlatego agencje reklamowe otrzymują coraz więcej zleceń, w których firmy chcą wykorzystywać kody QR, kody numeryczne, czy też zamawiają oryginalne projekty, służące do tworzenia relacji z klientami. A w wydawnictwach personalizacja okładek jest traktowana jako sposób na promowanie wybranych serii wydawniczych i budowanie poczucia elitarności, które towarzyszy niektórym tytułom.

Wszystkim tym zabiegom sprzyjają współczesne możliwości technologiczne. Drukarnie korzystające ze specjalistycznego oprogramowania mogą zrealizować różnorodne zlecenia, dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta – łącznie z wydrukowaniem pojedynczej książki, która zawiera personalizowane treści.

Wydaje się więc, że wszystko jest możliwe. A jednak klienci indywidualni i biznesowi ciągle nie uświadamiają sobie całej gamy możliwości jakie daje personalizacja druku.

O tym, w jaki sposób druk personalizowany można wykorzystywać w biznesie i w przekazach marketingowych i co sprawia, że klienci często nie wykorzystują jego możliwości rozmawiali eksperci biorący udział w kolejnym odcinku podcastu z serii „Rozmowy o druku” realizowanej przez Canon Polska.

Gośćmi dziennikarza Jakuba Łukowskiego byli: Magdalena Wojtanowska, project menadżerka i kierowniczka promocji w Wydawnictwie Otwarte, zajmująca się imprintem Moondrive oraz Magdalena Światły, kierowniczka biura obsługi klienta w firmie OpenPrint.pl. Firmę Canon Polska reprezentował Michał Młynarczyk, ekspert zajmujący się drukiem małoformatowym.

Za mikrofonem zasiedli:

  • Magdalena Światły

    doświadczona menadżer biura, działa od lat w branży poligraficznej.
    Z pasją zarządza zespołem sprzedawców i grafików w OpenPrint.pl.

  • Magdalena Wojtanowska

    promotorka książek i imprintu młodzieżowego Moondrive. Ukończyła edytorstwo na UJ oraz studia podyplomowe związane z social mediami i content marketingiem na AGH.
    Prywatnie zapalona czytelniczka, kreatywna dusza i miłośniczka nietypowych rozwiązań marketingowych.

  • Michał Młynarczyk

    product manager, ekspert od druku produkcyjnego małego formatu w Canon Polska.
    Zajmuje się urządzeniami drukarskimi, rozwiązaniami technologicznymi oraz oprogramowaniem.

  • Jakub Łukowski

    Dziennikarz i autor audycji muzycznej „What’s Funk” w warszawskim Radiu Kampus, współautor podcastu „Funkologia” o muzyce afroamerykańskiej.

Posłuchaj

Zobacz również

Korzystaj z cyfrowych rozwiązań i zwiększ potencjał swojej firmy