Spersonalizowana korespondencja
Maksimum efektów przy minimum kosztów. Drukuj krótkie serie w bardziej ekonomiczny sposób i zadbaj o lepsze ukierunkowanie korespondencji.
W jaki sposób druk może zwiększyć efektywność wielokanałowych kampanii promocyjnych
Zapoznaj się z raportem przygotowanym przez Canon i dowiedz się, w jaki sposób druk może zwiększyć wskaźnik odpowiedzi na komunikację marketingową w erze „cyfowego detoksu” i przyczynić się do zdobycia nowych klientów.
W marketingu pojawiły się ostatnio dwie tendencje: coraz większa nieufność wobec komunikacji cyfrowej i coraz liczniejsze dowody na to, że druk może być skutecznym narzędziem dotarcia do klientów. Dla branży powoli staje się jasne, że kanały cyfrowe już nie wystarczą do stworzenia angażujących kampanii, i że druk może skutecznie wspierać działania w online’ie.
Tworzenie kampanii wielokanałowych otwiera pole do współpracy pomiędzy działami marketingu i firmami świadczącymi usług druku (PSP). Łączenie najlepszych cech druku z zaletami digitalizacji pozwala na przykład na zaprojektowanie spersonalizowanej komunikacji do klientów.
Przyszłością technologii druku jest jej inteligentne wykorzystywanie – w uwzględnieniem możliwości masowej personalizacji. Specjaliści ds. marketingu będą mogli personalizować druk w takim samym zakresie, w jakim odbywa się to już w komunikacji online. Dzięki temu odbiorcy będą bardziej pozytywnie reagować na przygotowany przez markę przekaz reklamowy. Właśnie tego rodzaju spersonalizowany druk firma Canon określa mianem druku programowego (ang. programmatic print).
W raporcie analizujemy przyczyny zmian w sposobie postrzegania marketingu cyfrowego zarówno przez właścicieli marek, jak i konsumentów oraz to, w jaki sposób druk programowy zwiększa wykorzystanie materiałów drukowanych stosowanych w wielokanałowych kampaniach marketingowych.
Maksimum efektów przy minimum kosztów. Drukuj krótkie serie w bardziej ekonomiczny sposób i zadbaj o lepsze ukierunkowanie korespondencji.
Przekształć swoją firmę, aby sprostać wymaganiom rynku wykorzystując strategiczne informacje, narzędzia i szkolenia.
Odkryj innowacyjne rozwiązania, które zapewniają bardziej dynamiczne, ekonomiczne podejście do druku czasopism oraz zwiększają zaangażowanie czytelników.