THINK BOOK – Przewodnik #1 Zarządzanie cyklem życia książek
Dopasuj wielkość zamówień i produkcji do aktualnych zapotrzebowani.
Dowiedz się więcej o nowym podejściu w branży wydawniczej “Najpierw sprzedawaj, a potem drukuj”
Zobacz jak stworzyć system, który będzie funkcjonować przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, i to w sposób na tyle elastyczny, by obsłużyć szereg scenariuszy zakupowych.
Zamiast drukować książki, a potem je sprzedawać, można ten proces odwrócić i najpierw książkę sprzedać, a dopiero potem ją wydrukować. Tym samym unikamy konieczności magazynowania książek i jednocześnie optymalizujemy łańcuch wartości i dystrybucji. Sklepy internetowe stają się najważniejszym kanałem sprzedaży i składania zamówień. Cyfrowy marketing oparty na rekomendacjach funkcjonuje jak cyfrowa wystawa sklepowa.
Zastosowanie tego modelu biznesowego umożliwia wykorzystanie pełnego potencjału sprzedażowego każdej pozycji, w tym tytułów wyczerpanych, które zniknęły już z półek u detalistów. Jest to także doskonała możliwość na poszerzenie bazy klientów np. autorów zainteresowanych samopublikowaniem.
Przygotuj się na zmiany na rynku wydawniczym ! – pobierz przewodnik po modelach biznesowych z serii Think Books
Dopasuj wielkość zamówień i produkcji do aktualnych zapotrzebowani.
Druk książek w technologii cyfrowej pozwala usprawnić proces produkcji i elastycznie odpowiadać na potrzeby klienta.
Odkryj rozwiązania, które zapewniają dynamiczne i ekonomiczne podejście do druku czasopism oraz zwiększają zaangażowania czytelników.