ENGIE zmienia sposób komunikacji z klientami dzięki firmie Canon

Firma ENGIE nawiązała współpracę z firmą Canon, aby korzystać z bardziej elastycznego i uproszczonego podejścia do zarządzania dokumentami w ramach strategicznego przejścia na wielokanałową komunikację zewnętrzną.
Engie

ENGIE jest globalną firmą energetyczną i pionierem w dziedzinie transformacji energetyki. Działa w 31 krajach i zatrudnia prawie 100 000 pracowników. ENGIE Netherlands Retail jest dostawcą energii na rynku B2C w Holandii. Pomaga klientom przejść kolejny etap na drodze ku zrównoważonemu rozwojowi, oferując im wgląd w dane oraz osobiste, adekwatne porady na każdym etapie działania klientów.

Cel

Kierownictwo firmy ENGIE chciało uprościć i scentralizować procesy zarządzania dokumentami w celu utworzenia systemu komunikacji z klientami oraz przyspieszenia edycji dokumentów.

Wyzwanie

W ramach dotychczasowych procesów dotyczących zarządzania dokumentami wykorzystywano wiele starszych systemów, które obciążały zasoby informatyczne i skutkowały długim czasem realizacji zmian w komunikacji.

Rozwiązanie

Firma ENGIE ściśle współpracowała z firmą Canon nad wdrożeniem nowego systemu tworzenia dokumentów, który został zintegrowany z istniejącymi rozwiązaniami w celu zapewnienia centralnego punktu zarządzania.

Dlaczego Canon

Firma ENGIE wybrała firmę Canon jako partnera dla tego projektu, ponieważ:

  • Canon ma wieloletnie doświadczenie w zakresie złożonych projektów wdrożeniowych i konfiguracyjnych obejmujących starsze rozwiązania.
  • Canon może działać elastycznie nawet w przypadku zmiany wymagań projektowych.
  • Dzięki doradczemu podejściu firma Canon rozumie potrzeby biznesowe partnerów podczas tworzenia kompleksowego rozwiązania.

kobieta w okularach patrząca na ekran

Rozwiązanie

W pełni zintegrowana platforma do komunikacji z klientami

Firma Canon wdrożyła i skonfigurowała kompleksowe, dostosowane do potrzeb rozwiązanie, które ułatwia przepływ informacji w firmie ENGIE.

Centralizacja komunikacji z klientami

Dokumenty były wcześniej edytowane i zarządzane za pomocą różnych rozwiązań, co wymagało przeprowadzenia konsolidacji platform.

Wielokanałowa komunikacja z klientami

Dzięki zastosowaniu bardziej responsywnego rozwiązania do komunikacji z klientami, dział marketingu mógł zacząć wykorzystywać pocztę tradycyjną jako kanał dotarcia. Wcześniej jego użycie ograniczano ze względu na koszty.

Tworzenie przyszłościowego systemu

Dzięki bezproblemowej integracji firma Canon pomogła firmie ENGIE zbudować solidną podstawę elastycznego, ewoluującego ekosystemu rozwiązań i usług.

mężczyzna używa tabletu w ciemności

Korzyści

Wcześniej kierownictwo ENGIE odkryło, że wprowadzanie zmian w dokumentach zajmowało zbyt dużo czasu i było zbyt kosztowne. Dodatkowo, utrzymanie rozbudowanej infrastruktury zarządzania dokumentami stanowiło znaczące obciążenie dla zasobów IT. Dzięki rozwiązaniu do komunikacji z klientami firmy Canon, ENGIE wyraźnie ograniczyło wysiłek związany z zarządzaniem komunikacją.

Dynamiczna komunikacja

Dzięki nowemu systemowi pracownicy działu marketingu firmy ENGIE mogą zmieniać przekaz informacyjny i integrować swoje przepływy pracy z rozwiązaniami dot. komunikacji z klientami.

Redukcja kosztów

Automatyzacja i integracja przepływu dokumentów pozwoliła firmie ENGIE zmniejszyć koszty produkcji i dystrybucji materiałów drukowanych, a jednocześnie zwiększyła wydajność użytkowników końcowych.

Mniejsze obciążenie działu IT

Zespół IT nie musi już radzić sobie z niespójnym, rozdrobnionym i obejmującym wiele starszych systemów rozwiązaniem do obsługi przekazu marketingowego.

Powiązane produkty i rozwiązania

Therefore

Zadbaj o szybki i skuteczny przepływ informacji dzięki bezpiecznemu dostępowi, przechowywaniu, edytowaniu i przetwarzaniu.

Porozmawiaj z naszymi ekspertami