XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

3-LETNIA GWARANCJA NA LAMPĘ*

Kup i zarejestruj objęty promocją projektor Canon i uzyskaj 3-letniej gwarancję na lampę.

* Dotyczy produktów w promocji, o których mowa poniżej.

Obowiązuje regulamin.

Rejestracja 3-letniej gwarancji na lampę

Ta promocja została zakończona w dniu 29.02.2020, wszelkie zakupy dokonane po tej dacie nie będą przedmiotem tej promocji. Wszelkie zakupy dokonane przed tą datą, zgodnie z regulaminem promocji muszą zostać zarejestrowane w ciągu 60 dni od daty zakupu. Rejestracji można dokonać tutaj

ZAREJESTRUJ SIĘ

* Obowiązuje regulamin.

Produkty w promocji

Wybrane projektory LX

Często zadawane pytania:

P: Kiedy otrzymam zamienną lampę do projektora?

Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamienną lampę do projektora w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania ważnego zgłoszenia.

P: W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu zawartych w nim błędnych informacji lub braku informacji niezbędnych?

Po zarejestrowaniu się w organizowanej przez firmę Canon promocji dotyczącej 3-letniej gwarancji na lampę do projektora użytkownik będzie otrzymywać wszelkie prośby o dodatkowe informacje pocztą elektroniczną.

Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji lub rozwiązać problem z reklamacją, kliknij TUTAJ i użyj danych logowania, które przysłano Ci pocztą e-mail po odebraniu zgłoszenia.

Pyt.: Jakie dowody zakupu są akceptowane?

Firma Canon akceptuje poniższe dokumenty jako dowody zakupu: ważny paragon, zamówienie internetowe lub faktura.

Pyt.: W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Można przesyłać tylko pliki JPG, TIF i PDF. Rozmiar pliku nie może przekraczać 4 MB.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w filmie Przesyłanie dokumentów.

P: Jakich transakcji/produktów nie obejmuje ta promocyjna gwarancja na lampę?

W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1. Produkty, których nie obejmuje promocja (pełna lista produktów objętych promocją – patrz powyżej)
2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego / szarej strefy, które są oryginalnymi produktami firmy Canon sprzedawanymi za niższą cenę poza wyznaczonym rynkiem). Więcej informacji znajduje się w sekcji poniżej, w której można znaleźć narzędzie do sprawdzania numerów seryjnych.

Pełna lista wykluczeń znajduje się w regulaminie.

Pyt.: Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby znaleźć numer seryjny, kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN. Numer seryjny znajduje się na korpusie produktu.

Pyt.: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej w celu śledzenia zgłoszenia?

Powodów może być kilka:
• Użyj danych logowania, które wysłaliśmy pocztą e-mail po otrzymaniu zgłoszenia. Jeżeli nie widzisz tej wiadomości, sprawdź folder z niechcianą pocztą (spam).
• Przy logowaniu jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz dane, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).
• Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz zresetować je TUTAJ.


-->