Oszczędności
Wyeliminuj konieczność inwestowania w kosztowną infrastrukturę IT i specjalistyczne zasoby.
Zarządzanie komunikacją z klientami (ang. customer communications management, CCM) online to coś więcej niż tylko usprawnienie produkcji dokumentów – to krok w kierunku zorientowanego na klienta, w pełni zgodnego z przepisami i ekonomicznego podejścia, które umożliwia poprawę sposobu obsługi klientów klientów.
Integracja zarządzania procesami i kanałami może zapewnić nowy obszar komunikacji biznesowej. Wybierz w pełni zarządzaną, opartą na chmurze usługę hostingową i korzystaj z wyjątkowej aplikacji CCM firmy Canon do obsługi kontaktów z klientami.
Przetwarzanie zostało usprawnione poprzez tworzenie komunikacji odpowiedniej dla wybranego typu dostawy, z otrzymanych plików z danymi klientów.
Gotowe pliki można przekazać klientowi do dalszego przetworzenia lub dostarczenia do klienta końcowego.
Zyskaj więcej czasu na realizację podstawowych zadań poprzez outsourcing produkcji i dostawy materiałów drukowanych oraz obsługi poczty specjalistycznym zespołom firmy Canon.
W pełni sformatowana komunikacja trafia do klientów końcowych za pośrednictwem poczty e-mail. Funkcja śledzenia umożliwia tworzenie raportów o odrzuconych wiadomościach e-mail.
Zadbaj o automatyczne, skuteczne dostarczanie komunikatów marketingowych w postaci drukowanej w przypadku wiadomości e-mail, które zostały odrzucone lub nie dotarły do adresata mimo podjęcia kilku prób.
Firma Canon zarządza danymi otrzymanymi przez klienta. Są one przetwarzane i przekształcane w komunikację bezpiecznie obsługiwaną w chmurze.
Nasz personel ma wysokie kwalifikacje w zakresie przekształcania danych w spersonalizowaną, ukierunkowaną i zgodną z przepisami komunikację.
Bezpieczny zdalny dostęp zapewnia klientom rozwiązanie CCM bez kosztownych licencji i konieczności zatrudniania specjalistów w firmie.
Zwiększ możliwości realizacji usług i ogranicz koszty zasobów dzięki platformie do zarządzania komunikacją z klientami, która jest obsługiwana przez pojedynczy punkt kontaktu w siedzibie firmy i w chmurze.
– Markus Stricker, dyrektor zarządzający, MSPNowe systemy, takie jak platforma komunikacyjna firmy Canon, są niezbędne w celu utrzymania istniejących i nowych klientów.
Poznaj nowe sposoby kontaktowania się z klientami dzięki naszym cyfrowym rozwiązaniom komunikacyjnym.