Umożliwianie cyfrowej transformacji
Czerp korzyści z automatyzacji, analizy danych i możliwości obsługi wielu kanałów.
Automatyzacja i integracja wszystkich kanałów komunikacji przychodzącej: niezależnie od jej formatu i czasu prowadzenia, z pełną transparentnością oraz możliwością śledzenia.
Inteligentne rozwiązanie do klasyfikacji danych firmy Canon umożliwia zarządzanie zarówno fizycznym, jak i cyfrowym wprowadzaniem danych. Kompleksowo zarządzane klasyfikowanie, wyodrębnianie i przetwarzanie informacji oraz mobilne przechwytywanie dokumentów umożliwiają wykorzystanie potencjału zaawansowanej automatyzacji procesów, zwiększają wydajność i skracają czas reakcji.
Zaawansowane przechwytywanie dokumentów – w tym dokumentów papierowych, wiadomości e-mail, komunikacji realizowanej poprzez Internet oraz urządzenia mobilne – zapewniające pełny obraz komunikacji z poszczególnymi klientami.
Przechwytywanie poznawcze umożliwia rozpoznawanie typów dokumentów i zrozumienie zarówno treści, jak i kontekstu, a mechanizmy uruchamiające automatyczne systemy pracy i komunikację wychodzącą zwiększają odsetek odpowiedzi klientów.
Kompleksowe, automatyczne dopasowywanie danych i dokumentów do głównego zbioru (zgodnie z regułami biznesowymi) gwarantuje ich poprawność, integralność i autentyczność.
Zwiększ wydajność firmy dzięki wszechstronnym raportom i analizie stanowiącej wartość dodaną. Możesz ewidencjonować odebrane materiały, ich autorów i daty wysłania, a także sprawdzać wolumetrię i trendy.
Niezwykle precyzyjne rozpoznawanie dokumentów umożliwia zaawansowaną automatyzację i szybsze przetwarzanie komunikacji przychodzącej.
Modułowe i skalowalne wdrażanie procesów biznesowych oraz obniżanie kosztów dzięki usługom hybrydowym i inteligentnym opcjom przenoszenia działań.
Możesz dostosowywać się do zmiennych wielkości poczty przychodzącej dzięki elastycznemu i skalowalnemu modelowi cenowemu „Pay As You Go” (na podstawie rzeczywistego wykorzystania).
Pracuj szybciej, obniż koszty i jeszcze bardziej podnieś jakość obsługi klienta dzięki wydajniejszemu sposobowi przetwarzania poczty.
Przyjmij zorientowane na klienta, ekonomiczne podejście oparte na platformie w chmurze.