Usługi analizy i projektowania

Każde rozwiązanie w zakresie usług zarządzania zazwyczaj rozpoczyna się od jednej z naszych usług oceny, która zapewnia szczegółową analizę infrastruktury drukowania i skanowania wraz z zaleceniami dotyczącymi optymalizacji, a usługi projektowe pomagają zoptymalizować rozwiązania techniczne.

Audyt

Nasze usługi zapewniają szczegółową analizę infrastruktury pod kątem wydajnego drukowania i skanowania.

Audyt środowiska druku
Szczegółowa, zdalna analiza aktualnego środowiska druku pozwalająca na wprowadzenie usprawnień i zwiększenie wydajności w infrastrukturze drukowania i skanowania.

W ramach audytu Canon dostarcza raporty zawierające zalecenia dotyczące najlepszych praktyk i możliwości optymalizacji, zapewniając jednoznaczną podstawę do podjęcia decyzji. Raport obejmuje następujące elementy:

  • Podział zasobów druku
  • Analiza wolumenu
  • Podział druku na czarno-biały i kolorowy
  • Zachowania użytkownika końcowego związane z drukowaniem (opcjonalnie)
  • Identyfikacja potencjalnych obszarów optymalizacji finansowej


Zaawansowana analiza środowiskowa
Dodatkowo do standardowej oceny, obejmuje:
  • Obliczenia całkowitego kosztu utrzymania (TCO) i obliczenia środowiskowe
  • Badanie zachowań użytkowników wraz z ich opiniami
  • Optymalizację floty w celu zapewnienia użytkownikom końcowym niezbędnej wydajności i funkcjonalności tam gdzie to możliwe.


Ocena zarządzania usługami IT
Ogólna analiza bieżących procesów zarządzania usługami IT w zakresie usług zarządzania drukiem, zawierająca wnioski i zalecenia dotyczące dalszych usprawnień.

Ocena zarządzania usługami IT ma na celu analizę wszystkich kluczowych funkcji ITIL i procesów świadczenia usług. Polega na szczegółowej analizie wszystkich istotnych obszarów infrastruktury drukowania i skanowania. Może obejmować:
  • Zarządzanie i integrację pomocy technicznej.
  • Procesy operacyjne (np. zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi).
  • Zasady świadczenia usług (np. zarządzanie zmianą).
  • Zarządzanie poziomem usług.
  • Zarządzanie obiektami i procesami świadczenia usług przez strony trzecie.
  • Role, obowiązki i mapowanie zależności.
  • Zakresy odpowiedzialności i raportowanie.
  • Warsztaty due diligence z kluczowymi interesariuszami.

Usługi projektowania

Nasze usługi w zakresie projektowania pomagają zoptymalizować nowe rozwiązania firmy Canon, zapewniając ich możliwie największą wydajność.

Doradztwo w zakresie rozwiązań i projektowanie

Szyte na miarę rozwiązania projektowe spełniające cele biznesowe i operacyjne.

Usługa w zakresie doradztwa i projektowania rozwiązań ma następujące cele:

  • Umożliwienie dostępu do najlepszych praktyk i wiedzy specjalistycznej w zakresie procesów technicznych i biznesowych za pośrednictwem jednego punktu kontaktowego.
  • Przełożenie potrzeb organizacji na rozwiązanie gotowe do wdrożenia dzięki zapleczu technicznemu i znajomości procesów biznesowych.
  • Pomoc w sprawnej implementacji i wdrożeniu wspartej spójną i przejrzystą dokumentacją.


Doradztwo serwisowe i usługi projektowe
Spersonalizowane projekty usług optymalizujące nowe rozwiązanie Canon.

Doradztwo serwisowe i usługi projektowe zapewniają następujące korzyści:
  • Większą wydajność obsługi serwisowej dzięki zoptymalizowanemu projektowi dostosowanemu do wymagań biznesowych
  • Poprawa świadczenia usług dzięki uzgodnionym, udokumentowanym i zintegrowanym procesom wsparcia
  • Zmniejszone zapotrzebowanie na zasoby wewnętrzne dzięki usługom outsourcingu i zintegrowanym procesom wsparcia, które umożliwiają klientowi koncentrację na podstawowej działalności biznesowej/informatycznej.
  • Szybszy, uproszczony dostęp do usług i pomocy technicznej Canon, w tym świadczonych przez strony trzecie
  • Lepsze zarządzanie dostawcami
  • Zwiększona kontrola nad bezpieczeństwem dokumentów
  • Optymalizacja kosztów druku
  • Bardziej zadowoleni użytkownicy końcowi
  • Możliwość oceny wpływu infrastruktury drukowania i skanowania na środowisko dzięki raportom

Powiązane usługi

Zarządzanie flotą drukarek, zwłaszcza w wielu lokalizacjach, może być trudnym wyzwaniem. Nasza oferta usług zarządzania zapewnia optymalną wydajność.

Usługi migracyjne i wdrożeniowe

Oferujemy wsparcie w płynnym przejściu na nowe rozwiązania, gdy wraz z rozwojem firmy zmieniają się wymagania dotyczące druku.

Usługi wsparcia, zarządzania i przegląd

Zoptymalizuj czas pracy swojej infrastruktury drukowania i skanowania, korzystając z naszej szerokiej gamy usług serwisowych zaprojektowanych w celu ciągłego doskonalenia.

Powiązane produkty i rozwiązania

Produkty dla biznesu – produkty profesjonalne

Poznaj produkty Canon dla biznesu. Poznaj naszą ofertę drukarek i faksów, skanerów, projektorów, sieciowych kamer przemysłowych oraz innych produktów. Znajdź odpowiedni produkt dla siebie.

Usługi profesjonalne i rozwiązania biznesowe

Chcesz rozwinąć swoją działalność, zwiększyć produktywność lub obniżyć koszty? Canon ma odpowiednią wiedzę, aby dostarczyć technologię i rozwiązania każdej organizacji.

Dowiedz się, jak usługi biznesowe Canon mogą przynieść korzyści Twojej firmie