Usługi

Usługi zarządzania flotą

Kompletny pakiet usług zapewnia stałą dostępność floty przy minimalnych zakłóceniach, najwyższej wydajności i chronionej przed zagrożeniami.
a work professional looking at laptop

Usługa zarządzania wydrukiem

Skuteczne zarządzanie polityką druku MPS pozwala na efektywną kontrolę nad zrównoważonymi i bezpiecznymi operacjami druku i skanowania.

Zapewnia skuteczną kontrolę kosztów poprzez monitorowanie wydruków kolorowych i druku dwustronnego. Sprawia, że drukowanie i skanowanie odbywa się bezpiecznie i z należytym uwzględnieniem wpływu na środowisko.

three work professionals talking
Work professionals using Networking & Connectivity to keep the organisation connected.

Usługa CRS (Customer Reporting Service)

Zapewnia raporty na temat środowiska drukowania, od zużycia papieru po poziom usług, dzięki czemu możesz poznać jego wydajność i koszty.

Nasza usługa raportowania CRS udostępnia raporty pokazujące ciągły postęp w wydajności drukowania i skanowania. Raporty zawierają szczegółowe informacje na temat kluczowych wskaźników wydajności (KPI) określonych na początku umowy. Otrzymasz szczegółowy wgląd w następujące obszary:

  • Wykorzystanie floty urządzeń Canon i innych firm, w tym informacje o rodzajach zadań drukowania (czarno-białe, kolorowe, dwustronne itp.)
  • Poziomy usług i wydajność floty
  • Raportowanie centrów kosztów (tylko uF/UFO)
  • Zmiany w druku klienta
  • Sprawozdawczość w zakresie ochrony środowiska
  • Sprawozdawczość finansowa

Menedżer ds. technologii

Zleć nam codzienne zarządzanie technologiami, dzięki czemu Twój zespół IT będzie mógł zapewnić Ci lepszą obsługę.

Z naszego doświadczenia wynika, że dostarczanie i obsługa dużych międzynarodowych kontraktów MPS jest kluczową rolą menedżera ds. technologii, ale często ta rola jest pomijana. Uważamy, że jest to niedopatrzenie. W ramach oferty usług zapewniamy dedykowaną osobę, wysoce wyspecjalizowaną w środowisku korporacyjnym i aktualnym/przyszłym portfolio technicznym Canon.

Rola ta pomaga zapewnić, że komponenty techniczne wspierające usługi MPS są:

  • Zaprojektowane, aby spełnić wymagania i zasady klienta określone w odpowiednich dokumentach.
  • Wdrażane zgodnie z uzgodnionym planem projektu i dokumentacją projektową.
  • Zapewniają użyteczność, gwarancję i bezpieczeństwo.
  • Stale monitorowane, aktualizowane i ulepszane dzięki innowacjom.

UWV Case Study
zdjęcie przedstawiające mężczyznę, który pracuje na laptopie

Zarządzanie relacjami biznesowymi

Wyspecjalizowany pracownik do zarządzania infrastrukturą drukowania i skanowania w osobie menedżera floty.

Usługa ta zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla wszystkich zapytań dotyczących zarządzania flotą i eskalacji incydentów. Obejmuje ona raportowanie dotyczące zarządzania flotą, które umożliwia uzyskanie jak największej wartości z rozwiązania drukującego, zgodnie z polityką optymalizacji MPS.

  • Menedżer floty (MF) – specjalnie wyznaczony pracownik, z którym będzie można się kontaktować w sprawie wszystkich zapytań dotyczących zarządzania flotą. Zajmie się on również przekazaniem sprawy dalej, jeśli będzie to konieczne

Powiązane usługi

Zarządzanie flotą drukarek, zwłaszcza w wielu lokalizacjach, może być trudnym wyzwaniem. Nasza oferta usług zarządzania zapewnia optymalną wydajność.

POTRZEBUJESZ WSPARCIA?

Dowiedz się, jak usługi biznesowe Canon mogą przynieść korzyści Twojej firmie