Zarządzanie obsługą serwisową
Utrzymanie floty w siedzibie klienta
Zminimalizuj przestoje i zmaksymalizuj produktywność pracowników dzięki wyspecjalizowanemu inżynierowi pracującemu na miejscu.
Nasza usługa konserwacji floty u klienta firmy Canon oferuje usługi pełnoetatowych inżynierów zapewniających wyższy poziom usług i ciągłe szkolenia użytkowników we własnym środowisku.
Zwiększając czas pracy urządzeń i szybciej reagując, uzyskasz wsparcie potrzebne do optymalizacji floty i skrócenia przestojów. Większa liczba dostępnych urządzeń stwarza możliwość zwiększenia wydajności i zadowolenia użytkowników końcowych.
Ciągła obsługa urządzeń
Zapewnij pełnoetatowego pracownika na miejscu, który zajmie się obsługą floty, od wymiany materiałów eksploatacyjnych po usuwanie usterek, odciążając wewnętrzne zespoły Twojej firmy.
Jeśli chodzi o obsługę floty drukarek, wymagana jest maksymalna wydajność. Jednak wewnętrzne zespoły Twojej firmy poświęcają czas na wymianę tonerów i papieru, zajmowanie się odpadami i próby rozwiązywania problemów na miejscu. Oznacza to, że nie optymalizują czasu sprawności floty. Usługa obsługi floty u klienta firmy Canon zapewnia zasoby niezbędne do wykonywania tych czynności na miejscu.
Punkt obsługi przedsiębiorstwa
Zapewnij sobie spokój ducha dzięki pojedynczemu punktowi kontaktowemu do obsługi aplikacji i zdalnego monitorowania zdarzeń.
Wykorzystaj zalety jednej, scentralizowanej lokalizacji do komunikacji serwisowej. Pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC) w formie punktu obsługi przedsiębiorstwa (ESD) zapewnia konsultantom obsługi pełny wgląd w każde zgłoszenie i bardziej płynny przepływ pracy. Uzyskaj bardziej płynną obsługę w czasie, gdy chcesz po prostu rozwiązać problem. Dzięki wielu funkcjom automatyzacji integracji i dostępu do portalu firmy Canon zadania mogą być priorytetowo traktowane i rozwiązywane w bardziej wydajny sposób.
Zarządzanie relacjami biznesowymi
Wyspecjalizowany pracownik do zarządzania infrastrukturą druku w osobie Client Service Manager
Usługa ta zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla wszystkich zapytań dotyczących zarządzania flotą i eskalacji incydentów. Obejmuje ona raportowanie dotyczące zarządzania flotą, które umożliwia uzyskanie jak największej wartości z rozwiązania drukującego, zgodnie z polityką optymalizacji MPS.
- Client Service Manager (CSM) – wyspecjalizowany pracownik jest pojedynczym punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań dotyczących usług zapewniając, że uzgodnione w umowie warunki SLA i wskaźniki KPI są monitorowane i spełniane, w tym zarządzanie poważnymi incydentami i eskalacja problemów.
Powiązane usługi
Zarządzanie flotą drukarek, zwłaszcza w wielu lokalizacjach, może być trudnym wyzwaniem. Nasza oferta usług zarządzania zapewnia optymalną wydajność.
Usługi zarządzania flotą
Kompletny pakiet usług, który zapewnia dostępność floty przy minimalnych zakłóceniach, zapewnia jej wystarczającą wydajność i chroni przed zagrożeniami w obszarze bezpieczeństwa.