Usługi

Zarządzanie obsługą serwisową

Zadbaj o codzienne czynności związane z drukowaniem oraz skanowaniem i zmaksymalizuj dostępność swoich urządzeń korzystając z usług obsługi floty na miejscu.
Canon Camera

Utrzymanie floty w siedzibie klienta

Zminimalizuj przestoje i zmaksymalizuj produktywność pracowników dzięki wyspecjalizowanemu inżynierowi pracującemu na miejscu.

Nasza usługa konserwacji floty u klienta firmy Canon oferuje usługi pełnoetatowych inżynierów zapewniających wyższy poziom usług i ciągłe szkolenia użytkowników we własnym środowisku.

Zwiększając czas pracy urządzeń i szybciej reagując, uzyskasz wsparcie potrzebne do optymalizacji floty i skrócenia przestojów. Większa liczba dostępnych urządzeń stwarza możliwość zwiększenia wydajności i zadowolenia użytkowników końcowych.

Hallitut on site -palvelut
Canon Camera

Ciągła obsługa urządzeń

Zapewnij pełnoetatowego pracownika na miejscu, który zajmie się obsługą floty, od wymiany materiałów eksploatacyjnych po usuwanie usterek, odciążając wewnętrzne zespoły Twojej firmy.

Jeśli chodzi o obsługę floty drukarek, wymagana jest maksymalna wydajność. Jednak wewnętrzne zespoły Twojej firmy poświęcają czas na wymianę tonerów i papieru, zajmowanie się odpadami i próby rozwiązywania problemów na miejscu. Oznacza to, że nie optymalizują czasu sprawności floty. Usługa obsługi floty u klienta firmy Canon zapewnia zasoby niezbędne do wykonywania tych czynności na miejscu.

Punkt obsługi przedsiębiorstwa

Zapewnij sobie spokój ducha dzięki pojedynczemu punktowi kontaktowemu do obsługi aplikacji i zdalnego monitorowania zdarzeń.

Wykorzystaj zalety jednej, scentralizowanej lokalizacji do komunikacji serwisowej. Pojedynczy punkt kontaktowy (SPOC) w formie punktu obsługi przedsiębiorstwa (ESD) zapewnia konsultantom obsługi pełny wgląd w każde zgłoszenie i bardziej płynny przepływ pracy. Uzyskaj bardziej płynną obsługę w czasie, gdy chcesz po prostu rozwiązać problem. Dzięki wielu funkcjom automatyzacji integracji i dostępu do portalu firmy Canon zadania mogą być priorytetowo traktowane i rozwiązywane w bardziej wydajny sposób.

Canon Camera
zdjęcie przedstawiające kobietę, która patrzy na telefon

Zarządzanie relacjami biznesowymi

Wyspecjalizowany pracownik do zarządzania infrastrukturą druku w osobie Client Service Manager

Usługa ta zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla wszystkich zapytań dotyczących zarządzania flotą i eskalacji incydentów. Obejmuje ona raportowanie dotyczące zarządzania flotą, które umożliwia uzyskanie jak największej wartości z rozwiązania drukującego, zgodnie z polityką optymalizacji MPS.

  • Client Service Manager (CSM) – wyspecjalizowany pracownik jest pojedynczym punktem kontaktowym dla wszystkich zapytań dotyczących usług zapewniając, że uzgodnione w umowie warunki SLA i wskaźniki KPI są monitorowane i spełniane, w tym zarządzanie poważnymi incydentami i eskalacja problemów.

Powiązane usługi

Zarządzanie flotą drukarek, zwłaszcza w wielu lokalizacjach, może być trudnym wyzwaniem. Nasza oferta usług zarządzania zapewnia optymalną wydajność.

POTRZEBUJESZ WSPARCIA?

Dowiedz się, jak usługi biznesowe Canon mogą przynieść korzyści Twojej firmie