Digital Mailroom is a faster, smarter way to handle mail.

Kancelaria elektroniczna

Szybszy, inteligentniejszy sposób obsługi poczty.

Bez wdrożonego właściwego systemu, sortowanie poczty jest czasochłonne, narażone na liczne błędy i nie daje informacji, kto i kiedy przeglądał pocztę.


Kancelaria elektroniczna umożliwia automatyczną obsługę całej poczty przychodzącej, jej identyfikację, weryfikację oraz przesyłanie z odpowiednimi danymi indeksowymi do właściwych systemów lub osób.

Korzyści związane z kancelarią elektroniczną firmy Canon

Benefits Benefits

Oszczędzanie pieniędzy

Popraw wydajności i redukcja strat

Benefits Benefits

Szybsze udzielanie odpowiedzi

Wydajniejsze przetwarzanie poczty usprawnia obsługę klienta.

Benefits Benefits

Popraw sposoby udostępniania

Zapewnij pracownikom łatwy dostęp do poczty z dowolnego miejsca na świecie

Benefits Benefits

Zabezpiecz swoją pocztę

Rozwiń bezpieczniejsze sposoby obsługi poufnych informacji

Poznaj kancelarię przyszłości

Exploring the digital mailroom of tomorrow
To rozwiązanie poprawiło wydajność operacyjną i zwiekszyło szybkość reakcji zapytania klientów

Alan Watson

Manager ds. relacji z klientami, Aegon UK

Wyzwanie

Aegon, międzynarodowa firma ubezpieczeniowa oferująca ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia emerytalne i usługi zarządzania aktywami, szukała szybszego sposobu przetwarzania korespondencji z 2 milionami klientów w Wielkiej Brytanii. Niewydajny system przetwarzania poczty firmy Aegon nie tylko był kosztowny i wymagał dużego nakładu pracy, ale także negatywnie wpływał na poziom obsługi klientów.

Critical Document Governance ensures that critical documents are sent to the right place at the right time
Our Digital Mailroom solution streamlined and automated key workflows

Rozwiązanie

Stosując wieloetapowe podejście, pomogliśmy firmie Aegon przekształcić jej technologię przetwarzania poczty poprzez wdrożenie naszego rozwiązania do obsługi kancelarii elektronicznej. Naszym celem było uproszczenie i zautomatyzowanie kluczowych przepływów pracy, a jednocześnie scentralizowanie przetwarzania i przechowywania poczty w nowej lokalizacji poza siedzibą firmy.

Korzyści

Zaproponowane rozwiązanie przyspieszyło przetwarzanie poczty o 50%, obniżyło koszty pracy o połowę i zapewniło wzrost oszczędności o 25%, dzięki zmniejszeniu liczby wydruków i przechowywanych dokumentów. Nowy system nie tylko zwiększył zadowolenie klientów poprzez skrócenie czasu reakcji,ale także zapewnił firmie Aegon pełną kontrolę nad całym procesem i zmniejszył ryzyko braku zgodności z przepisami prawa.

Our Digital Mailroom new system gave Aegon full process control and reduced compliance risks.

Przekonaj się, jak kancelaria elektroniczna może odmienić Twoją firmę.


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jak to działa?

Inwestycja w kancelarię elektroniczną ulepszy sposób pracy w Twojej firmie

Podobne rozwiązania

-->