Obniżenie kosztów operacyjnych
Obniżenie kosztów poprzez uproszczenie i digitalizację przepływów pracy
Nowa wizja działu kadr w cyfrowym świecie.
Ręczne przepływy dokumentów kadrowych spowalniają działanie firmy, a archiwizacja dokumentów papierowych jest drogą i niewydajną formą przechowywania informacji
Obniżenie kosztów poprzez uproszczenie i digitalizację przepływów pracy
Szybsza i skuteczniejsza praca działu kadr dzięki automatyzacji procesów
Zyskaj więcej analiz, informacji o tzw "wąskich gardłach" oraz danych osobowych
Zwiększ bezpieczeństwo dzięki zcentralizowanemu sposobowi przechowywania danych pracowniczych
Widoczne zalety przejścia na dokumenty w formie elektronicznej
Canon HR Case Manager zapewnił narzędzia i funkcje, umożliwiające przekształcenie naszego sposobu pracy.
Marco Trucchia
Dyrektor ds. personalnych, Canon Italy
Dział kadr Canon Italy poświęcał zbyt dużo czasu i pieniędzy na przetwarzanie dokumentów papierowych i chciał znaleźć szybszy sposób na obsługę danych pracowniczych. Ręczne przetwarzanie 900 akt osobowych personelu nie tylko odwracało uwagę zespołu od istotniejszych zadań, lecz sprawiało także, że dział kadr generował największe koszty.
Firma uświadomiła sobie, że odpowiedzią na ten problem jest Canon HR Case Manager, szybki i elastyczny system przetwarzania dokumentów, który umożliwia personelowi cyfrowe zarządzanie danymi pracowniczymi.
Konwertując akta papierowe na format cyfrowy, dział kadr zmniejszył czas potrzebny na obsługę administracyjną o 15%, co przełożyło się na zwiększenie wydajności i podniosło poziom satysfakcji pracowników. Ponadto, funkcje analityczne i zabezpieczenia dostępne w systemie zapewniły zespołowi większą kontrolę nad danymi. Ułatwiło to aktualizowanie dokumentów i dbanie o ich pełną zgodność z przepisami.
Zgłaszanie wakatów, proces rekrutacji, itd.
Uproszczony proces zatrudniania pracowników. Zmniejszenie administracyjnych obowiązków.
Karty czasu pracy, lista wynagrodzeń i wydatki, umowy pracownicze itp.
Świadczenie emerytalne itp.
Pracuj szybciej, obniż koszty i jeszcze bardziej podnieś jakość obsługi klienta dzięki wydajniejszemu sposobowi przetwarzania poczty.
Popraw wydajność i zmniejsz liczbę błędów poprzez automatyzację procesu składania aplikacji i prowadzenia rekrutacji.