Zewnętrzne usługi zarządzania drukiem
Odciążenie personelu sprawia, że można skoncentrować wysiłki na najważniejszych zadaniach
Szybsza i inteligentniejsza praca dzięki uproszczonym systemom zarządzania drukiem.
Brak zarządzania usługami drukowania spowalnia działania firmy i nie zapewnia kontroli potrzebnej do tego, aby oszczędzać pieniądze i zapobiegać stratom.
Odciążenie personelu sprawia, że można skoncentrować wysiłki na najważniejszych zadaniach
Analizujemy nawyki dotyczące drukowania, aby znaleźć potencjalne oszczędności
Kontrolujemy usługi klienta, aby wykrywać luki w zabezpieczeniach.
Zmniejszenie ilości odpadów oraz zużycia energii i papieru poprzez optymalizację technologii
Odkrywanie nowych sposobów oszczędzania pieniędzy i redukcji odpadów
W ciągu pierwszych trzech miesięcy udało nam się zmniejszyć liczbę drukowanych stron o milion sztuk, a tym samym ograniczyć wydatki na energię i materiały eksploatacyjne.
David Clarkson
Armstrong Watson
Brytyjska firma księgowa Armstrong Watson chciała usprawnić swoje usługi drukowania w 14 biurach, ponieważ były one zawodne i drogie w utrzymaniu. Firma szukała ekologicznego rozwiązania, odzwierciedlającego jej politykę odpowiedzialności społecznej, która wpływała na decyzje zakupowe klientów.
Pomogliśmy firmie Armstrong Watson wymienić jej dotychczasową flotę najróżniejszych urządzeń drukujących na zaledwie 43 urządzenia wielofunkcyjne. Wszystkie z nich są obsługiwane przez oprogramowanie do zarządzania dokumentami i urządzeniami uniFLOW firmy Canon.
Obecnie firma Armstrong Watson dysponuje szybszym systemem drukującym, który wykorzystuje o 70% mniej urządzeń. Dzięki temu udało się zwiększyć wydajność, zmniejszyć o połowę problemy z serwisowaniem oraz znacznie ograniczyć koszty. Rozwiązanie to pozwoliło też firmie ograniczyć negatywny wpływ na środowisko i spełnić potrzeby związane z bezpieczeństwem danych.
Określenie kluczowych potrzeb i uzgodnienie podstawowych kosztów
Określenie sytuacji biznesowej i sposobów na osiągniecie zamierzonych wyników
Planowane i zarządzanie procesem wdrożenia
Realizacja i zarządzanie usługami objętymi umową
Regularny przegląd usług w celu zapewnienia najwyższych standardów