System EOS Cinema
Canon EOS R5 C
Dane techniczneDane techniczne
- Matryca pełnoklatkowa 8K
Rejestrowanie profesjonalnych nagrań w rozdzielczości 8K, 30 kl./s (60 kl./s z akumulatorem LP-E6P lub zasilaniem zewnętrznym)
- Zdjęcia o rozdzielczości 45 megapikseli
Zdjęcia o wysokiej rozdzielczości z szybkością 20 kl./s (elektroniczna migawka) i 12 kl./s (mechaniczna migawka)
- Długi czas nagrywania
Nowy aktywny system chłodzenia umożliwia nagrywanie materiału o rozdzielczości 8K bez ograniczeń czasowych
- Dual Pixel CMOS AF
Niezawodna automatyczna regulacja ostrości z funkcjami Eye AF i EOS iTR AF X
- Cinema RAW Light
Wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, do 2,6 Gb/s
- XF-AVC i MP4
Opcje nagrywania w 10-bitowym formacie 4:2:2 XF-AVC (810 Mb/s) i HEVC (540 Mb/s)
- Formaty nagrywania w trybie HDR
Możliwość tworzenia materiałów o wysokim zakresie dynamicznym dzięki zapisowi materiału w standardach Canon Log 3, PQ i HLG
- Cechy systemu Cinema EOS
Monitor przebiegów, fałszywy kolor, kod czasowy i inne
- Solidna, zwarta konstrukcja
Niewielki i lekki (680 g) korpus odporny na kurz i wilgoć
Szczegółowe dane techniczne
Matryca
- MatrycaPełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
- FiltrFiltr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
- Tryby matrycyPełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
- Łączna liczba pikseliPrzybliżona 47,10 megapiksela
- Efektywna liczba pikseliTryb wideo:
Przybliżona 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
Przybliżona 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Tryb zdjęć:
Przybliżona 45 megapikseli (8192 × 5464) - Efektywny rozmiar ekranu matrycy36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 - Zakres dynamicznyCanon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
Wide DR: 800% (przy ISO 400)
Procesor obrazu
- TypDIGIC X
Obiektyw
- Mocowanie obiektywuMocowanie Canon RF
Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
(w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF) - Współczynnik powiększenia obiektywuPełna klatka:
długość ogniskowej × około 1.0
Super 35 mm (wycinek kadru):
rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534
Super 16 mm (kadrowanie):
w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069 - Korygowanie jasności brzegówTak
- Korygowanie aberracji chromatycznejTak
- Korygowanie dystorsjiTak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
- Korekcja dyfrakcjiTak
- Filtr szaryNie
- Regulacja ostrościZa pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
- Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
- Obsługa Cooke /i Technology™Nie
- Obsługa obiektywów anamorficznychTak, x2,0 / x1,8 / x1,3
- Układ stabilizatora obrazuTak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności
Nagrywanie
- Nośniki do nagrywania wewnętrznego1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
(nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s) - Czas nagrywaniaCinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min - Format nagrywania
- Nagrywanie przechodząceTak
- Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdachTak
- Jednoczesne nagrywanie w różnych formatachTak, w trybie podwójnego nagrywania
Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD] - Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywaniaTryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
Tryb 24,00 Hz (24,00p) - Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa (PAL) Cinema RAW Light12-bitowy Cinema RAW Light LT3:
8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min
12-bitowy format Cinema RAW Light ST:
8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min
12-bitowy format Cinema RAW Light HQ:
5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min - Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL / MXF)10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)4:
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min - Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)5:
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min - Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s
8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s - Zwolnione/przyspieszone tempoZapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z akumulatorem LP-E6P lub zasilaniem zewnętrznym)
Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości. - Zapis interwałowyTak
- Rejestracja klatekTak
- Buforowanie (w pamięci podręcznej)Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
- Odwrotne skanowanieTak
- Cyfrowy telekonwerter1,5x, 2x, 2,5x, 3x, wył.
- Rozmiar zapisywanych zdjęćFormat obrazu 3:2:
(L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
1,6x (wycinek kadru):
(L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
Format obrazu 4:3:
(L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
Format obrazu 16:9:
(L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
Format obrazu 1:1:
(L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600
System
- Typ wyświetlaczaPanel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
- Rozdzielczość2,1 mln punktów
- Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowegoWybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
- OSD do filmowania w pionieTak, obrót o 90 stopni
- Monitor przebiegówTak. LCD, EVF lub HDMI
- Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
- Wykresy kolorówSMPTE, EBU i ARIB
- Wzmocnienie krawędziWzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
- ZebraPoziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak - ZnacznikiMożliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
Wizjer elektroniczny (EVF)
- Wbudowany wizjer elektronicznyKolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
- Opcjonalne akcesoria EVFND.
Wejścia/wyjścia
- Wejście audio1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
1 wbudowany mikrofon monofoniczny
(wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C) - Wyjście słuchawkowe1 wyjście stereo 3,5 mm
- Wyjście wideo do monitoraNie
- HDMI1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)6
- USB1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
- Wyjście SDINie
- Używanie sygnału kodu czasowego1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
- GenlockNie
- Synchronizacja1 port synchronizacji lampy błyskowej
- Wyjście DCNie
- Wejście DCTak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
- Złącze zdalnego sterowania1 złącze typu N3
- Złącze sterowania bezprzewodowegoDostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
- Złącze obiektywuNie
- Złącze EthernetDostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
- Strumieniowa transmisja IP / FTPTak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC - Tablice LUT użytkownikówTak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33). - Złącze wideoNie
- Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
- One-Shot AF
- Powiększenie
- DISP
- Menu
- Tryb tymczasowej automatycznej przysłony
- Blokada AF
- Menu z możliwością przypisania przycisku
- Informacje o panelu wyświetlacza
- Blokada przycisków
- (nieprzypisany)
- FUNC
- (nieprzypisany)
- Ustawienie balansu bieli
- Przyciski przypisywane przez użytkownika13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu
Inne informacje
- Kontrolka nagrywaniaTak
- Pokrętło CUSTOM3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik
Ekspozycja
- Pomiar ekspozycjiTryb wideo:
standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe
Tryb zdjęć:
wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony - Korekta ekspozycjiTak
- Tryb automatycznej ekspozycjiTak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
- Tryb Push Auto IrisTak
- Blokada ekspozycjiTak
- Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniemTak
- Czułość ISOTryb wideo:
od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
Tryb zdjęć:
od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości - System autofokusaTryb wideo:
Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X
Tryb zdjęć:
Dual Pixel CMOS AF II - Rozmiary ramki AFDuży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy - Tryby automatycznej regulacji ostrościTryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
- Funkcja AF z wykrywaniem twarzyPriorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
- Prowadnica regulacji ostrościWsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
- Ustawienie wzmocnieniaOd -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
Migawka
- Tryby kontroliTryb wideo:
Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)
Tryb zdjęć:
Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna - Czas naświetlaniaTryb wideo:
Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Tryb zdjęć:
30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania) - Kąt migawkiOd 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
- Długa ekspozycja (SLS)1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
- Regulacja częstotliwości skanowaniaOd 24,00 Hz7 do 250,40 Hz
Niestandardowy tryb obrazu
- Zapisane konfiguracjeTryb wideo:
C1: BT.709 Szeroki zakres dynamiczny
C2: Canon Log 3
C3: PQ
C4: HLG
C5: BT.709 Standard
C6: EOS Standardowy
C7: EOS Neutralny
C8: Canon 709
C09–C20: zdefiniowane przez użytkownika - Matryca kolorówOBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
- Ustawienie czerni referencyjnejOd -50 do +50
- Główny poziom czerniRegulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
- Poziom gamma czerniRegulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
- Nasycenie ciemnych obszarówRegulowane: od -50 do +50
- Punkt przegięciaPunkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
- OstrośćAdjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
- Redukcja szumówWył., wł. – trzy opcje: automatyczny (WŁ./WYŁ.) / filtr przestrzenny (1–12) / korelacja klatek (1–3)
- Szczegółowe odwzorowanie skóryWył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
- Selektywna redukcja szumówWył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
- Matryca kolorów (ustawienia użytkownika)Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
- Balans bieliAWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
- Korekcja kolorówWybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
- Poziom konfiguracjiOd -50 do +50, wł./wył.
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS
- Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta)Tryb wideo:
Wymaga akcesorium WFT-R10
Obsługa Browser Remote / Content Transfer Mobile / IP Streaming
Tryb zdjęć:
Wbudowana bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; 5 GHz / 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 5.0
Obsługa EOS Utility / Camera Connect / image.canon - Informacje GPS (moduł dodatkowy)Wymaga akcesorium GP-E2
Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli
- AutomatycznaTak
- Zaprogramowane ustawieniaTryb wideo:
Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Tryb zdjęć:
Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, ustawienia skali Kelvina, nastawa własna - Przesunięcie balansu bieliTryb wideo:
Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Tryb zdjęć:
Od -9 do +9 (niebieski/bursztynowy)
Od -9 do +9 (purpurowy/zielony)
Balans czerni
- Regulacja balansu czerniTak
Używanie sygnału kodu czasowego
- System zliczaniaRegen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
- Ustawienie wartości początkowejWybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk
- Format nagrywaniaCinema RAW Light lub XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz / 4 kanały)
MP4: MPEG-2 AAC-LC (16 bitów, 48 kHz, 2 kanały) / liniowe PCM (16 bitów, 48 kHz, 4 kanały)
Akcesoria
- DołączoneAkumulator LP-E6NH
Ładowarka LC-E6
Pasek na ramię
Kabel USB-C
Zabezpieczenie kabla
Przewód zasilający - OpcjonalneAkumulator Canon LP-E6P/LP-E6NH/LP-E6N/LP-E6
Ładowarka akumulatora Canon LC-E6
Uchwyt pionowy Canon BG-R10
Adapter prądu stałego Canon DR-E6C
Adapter prądu przemiennego Canon CA-946
Zasilacz Canon USB PD-E1
Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-R10
Kabel interfejsu Canon IFC-100U / IFC-400U
Pasek na ramię Canon SS-1200
Odbiornik GPS Canon GP-E2
Obiektywy Canon RF, obiektywy EF, obiektywy filmowe EF
i akcesoria do tych obiektywów
Adapter mocowania Canon EF-EOS R
Adapter mocowania Canon EF-EOS R z pierścieniem sterowania
Adapter mocowania Canon EF-EOS R z filtrem wsuwanym
(z filtrem wsuwanym szarym A o zmiennej gęstości i kołowym filtrem polaryzacyjnym A)
Adapter mocowania Canon EF-EOS R 0.71x
Konwerter Canon RF1.4x
Konwerter Canon RF2x
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-6
Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania Canon BR-E1
Elektroniczny wężyk spustowy Canon RS-80N3
Elektroniczny wężyk spustowy z programatorem czasowym Canon TC-80N3
Stereofoniczny mikrofon kierunkowy Canon DM-E1 / DM-E1D
Mikrofon stereofoniczny Canon DM-E100 - Akcesoria firm zewnętrznychAdapter TASCAM CA-XLR2d-C XLR
Źródło zasilania
- Zasilanie (akumulator)Akumulator LP-E6NH (w zestawie) / LP-E6P, LP-E6N i LP-E6 (zgodny)
- Zasilanie siecioweZasilacz USB-C PD-E1
Adapter prądu stałego DR-E6C
Zasilacz CA-946 - Zużycie energii (przybliżone)8K RAW 25P (10,5 W)
8K MP4 25P (11,2 W)
4K HEVC 50P (12,9 W)
4K XF-AVC 50P (13,3 W) - Czas nagrywania (przybliżony)W przypadku dostarczonego akumulatora LP-E6NH:
8K RAW 25P: 50 min
8K MP4 25P: 45 min
4K HEVC 50P: 40 min
4K XF-AVC 50P: 35 min
Dane fizyczne
- Wymiary (sam korpus)około 142 × 101 × 111 mm
- Masa (sam korpus)około 680 g
- Waga (akcesoria)około 770 g (LP-E6NH, karta CFexpress, karta SD Card)
- Zakres temperatury pracyokoło od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%
około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
- Pliki RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW to pliki 14-bitowe z migawką mechaniczną / elektroniczną 1. kurtyną, 13-bitową konwersją A/D z trybem H+ i 12-bitową konwersją A/D z migawką elektroniczną
- 10-bitowe obrazy HEIF w trybie PQ HDR
- Czas nagrywania na karcie 512 GB
- Czas nagrywania na karcie 512 GB
- Czas nagrywania na karcie 512 GB
- Nagrywanie w formacie RAW ProRes za pomocą zewnętrznego rejestratora Atomos Ninja V+
- Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.