Działania CSR w Canon Polska

Działalność naszej firmy opiera się na japońskim modelu filozofii korporacyjnej Kyosei, co można przetłumaczyć jako „życie i praca dla wspólnego dobra”.

Bierzemy odpowiedzialność za to co robimy, szanujemy klientów, społeczności i kraje, w których funkcjonujemy oraz nasze środowisko naturalne.

Nasze najważniejsze działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – corporate social responsibility) koncentrują się na obszarach takich jak: ochrona środowiska, kultura i sztuka, sport, nauka i oświata i działania humanitarne.

To MY tworzymy świat

Program edukacyjny, którego celem jest inspirowanie młodych ludzi do rozwoju pasji związanej z fotografią i filmem, a jednocześnie budowanie poczucia odpowiedzialności za otaczający nas świat. W ramach działań Canon przeprowadzane są warsztaty multimedialne oraz organizowany ogólnopolski konkurs.

Bajkowy świat dla małych pacjentów

Wykorzystując nowoczesne technologie druku (technologię UVgel i ploter Colorado 1650), we współpracy z firmą Caro, odmieniliśmy wnętrze oddziału pediatrycznego Nowego Szpitala w Szprotawie. Wydrukowaliśmy kolorowe, spersonalizowane tapety, dekoracje ścienne i naklejki, którymi ozdobiliśmy ściany, drzwi i podłogi oddziału pediatrycznego.

Nowy dom dla drukarki

Wspieramy organizacje pożytku publicznego poprzez bezpłatne przekazanie wysokiej klasy biurowych urządzeń wielofunkcyjnych Canon, a przy okazji działamy na rzecz środowiska i realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.

Świat wydrukowany fantazją

Nowoczesny druk przemienił krakowską świetlicę w nowoczesne i przyjazne miejsce. Od strony technicznej za druk odpowiedzialne były nowoczesne plotery Canon: ploter płaski Arizona umożliwił zadrukowanie stołów i krzeseł, a na Colorado stworzyliśmy trwałe i łatwe w czyszczeniu tapety oraz drukowaną podłogę.

Go Canon Go!

Pracownicy Canon 4CE, każdego roku, uczestniczą w wewnętrznej rywalizacji sportowej. Celem projektu jest promocja aktywnego stylu życia, integracja pracowników, ale również wsparcie organizacji charytatywnej, ponieważ laureaci rywalizacji zamiast nagród otrzymują możliwość decydowania komu i jak pomóc.

Godzina dla Morświna z WWF Polska

W latach 2014-15 Canon Polska została partnerem działań WWF Polska na rzecz ochrony morświna, którego populacja została uznana za krytycznie zagrożoną. Oprócz działań stricte sponsorskich, zainicjowaliśmy udział Marcin Jamkowskiego, podróżnika, dziennikarza i fotografa przyrody, we wspólnej wyprawie z WWF Polska, której celem było sfotografowanie morświna w jego naturalnym środowisku.