Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – dołącz do dyskusji w trakcie pierwszego wirtualnego Canon Future Promotion Forum

Warszawa, 23 września 2020 r. – Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w konsumentach poczucie indywidualnej interakcji z marką? Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem dyskusji podczas Canon Future Promotion Forum, które w tym roku po raz pierwszy odbędzie się online.

  • Weź udział w Canon Future Promotion Forum organizowanym po raz pierwszy w formie on-line - 14 października 2020 r. (14:00 -16.30)
  • Doświadczeni eksperci w obszarze druku, komunikacji marketingowej i nowoczesnych technologii przedstawią swoje spostrzeżenia na temat budowania efektywnej komunikacji z klientem
  • Motyw przewodni konferencji to wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi

Canon Future Promotion Forum to ceniona platforma wymiany wiedzy ekspertów z dziedziny marketingu. Ważne miejsce w programie konferencji zajmują tematy skutecznego nawiązywania kontaktu z klientem oraz budowania tak zwanej lojalności konsumenckiej. W tym roku prelegenci Forum skupią się zwłaszcza na przedstawieniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, opartych o wykorzystanie indywidualnych danych. Bo właśnie uwzględnienie czynnika ludzkiego – emocji – coraz częściej napędza firmowy marketing. Jak przekonują eksperci, warto wzmocnić swój przekaz poprzez wykorzystanie spersonalizowanych materiałów drukowanych, aby uzupełnić komunikację z klientem o element międzyludzkiej interakcji.


Głównym mówcą tegorocznej edycji będzie Mark de Bruijn, holenderski autor oraz dyrektor marketingu na region EMEA w Smartly.io. Według portalu LinkedIn to współcześnie jeden z najbardziej inspirujących ekspertów z zakresu marketingu. Znalazł się również na liście Top 100 B2B European Marketing Leaders 2019 (wg Hottopics). Podczas Forum jako jeden z czołowych ekspertów w swojej dziedzinie, podzieli się doświadczeniami z zakresu obsługi klienta i nawiązywania bliższych relacji między firmą a konsumentem. Trzon wystąpienia będzie stanowić najnowsza książka de Bruijna „Customers Are People Too" („Klienci to też ludzie”).


Podczas forum będzie można posłuchać także prezentacji na takie tematy jak : „Jak wykorzystać dane techniczne w pełnej emocji komunikacji z klientem”, „Jak wdrażać marketing oparty o dane", „Jak dostawcy usług drukarskich mogą tworzyć hiper-spersonalizowane materiały promocyjne i reklamowe" oraz „Wykorzystanie druku programowego w automatyzacji kampanii marketingowych”.


Canon Future Promotion Forum 2020 skierowane jest do:


  • Właścicieli marek (B2B/B2C) szukających nowoczesnych rozwiązań dla swoich potrzeb komunikacji z klientem
  • Sprzedawców detalicznych i operujących w branży e-commerce, którzy stosują zarządzanie relacjami z klientami i są odpowiedzialni za budżet na cele marketingowe
  • Menadżerów ds. marketingu, komunikacji i zarządzania relacjami z klientem
  • Dostawców usług drukarskich
  • Dostawców usług z zakresu reklamy bezpośredniej
  • Drukarzy katalogów i magazynów
  • Agencji medialnych i kreatywnych odpowiedzialnych za kampanie projektowe i marketingowe marek
  • Influencerów i osób opiniotwórczych działających w organizacjach, forach, mediach itp.

Więcej informacji na temat udziału w wydarzeniu dostępnych jest pod adresem: https://www.canon-europe.com/business/insights/events/future-promotion-forum/.


Udział w Forum jest bezpłatny.