W ramach motywu przewodniego „Make It BIG” Canon pokaże gościom targów, w jaki sposób tworzyć różnorodne projekty, które zrobią długotrwałe wrażenie na odbiorcach: czy to za pomocą rozmiaru, koloru, efektu specjalnego czy personalizacji („Make It Eye-Catching”). Wyjaśniając z kolei, jak zrobić to mądrze („Make it Smart”), firma zaprezentuje całkowicie zautomatyzowane rozwiązania, pozwalające na tworzenie wysokojakościowych nadruków na rozmaitych materiałach. Uczestnicy targów będą mogli odwiedzić specjalnie przygotowaną symulację sklepu, w której do wyboru będą różnorodne podłoża, opakowania oraz inne drukowane elementy wykorzystywane w marketingu oraz w placówkach handlowych. Przedstawiciele Canon przedstawią również odwiedzającym nowe możliwości rozwoju ich firm, jakie mogą dać im inwestycje w najnowsze technologie druku w aranżacji wnętrz oraz w dziedzinie produkcji opakowań („Make it Grow”).
Producent zaprezentuje najnowsze rozwiązania w trzech kategoriach:
- druku rolowego,
- wysokonakładowego druku na ploterze płaskim,
- automatyzacji procesów druku.
Dostawcy usług druku będą mieli możliwość obejrzenia m.in. wielokrotnie nagradzanych ploterów rolowych Colorado 1630 oraz Colorado 1650 i jednocześnie dowiedzieć się, jak ich firmy mogą skorzystać na implementacji nowatorskiej technologii UVgel. Seria Colorado od lat utrzymuje swoje miano wszechstronnej, gwarantującej niemal nieskończone możliwości tworzenia projektów wielkoformatowych (od designerskich drukowanych tapet po podświetlane elementy wystroju wnętrz) przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej prędkości produkcji.
Doceniając wzrastającą rolę rynku drukowanych tapet i podłóg, na swoim stoisku Canon stworzy także osobną sekcję poświęconą tzw. fabryce tapet. To rozwiązanie oparte na ploterze Colorado 1650, a dodatkowo wsparte przez opcjonalne moduły produkcji Fotoba (takie jak podajnik rolowy typu jumbo lub moduł tnący). Odwiedzający będą mogli zobaczyć fabrykę tapet podczas pracy.
Z kolei goście sąsiedniego stoiska, przygotowanego przez partnera Canon – firmę Farben-Frikell – dowiedzą się więcej o innowacyjnym ploterze płaskim Arizona 135 GT. To urządzenie stanowiące idealną inwestycję dla firm poszukujących możliwości rozszerzenia swojej oferty druku na różnorodnych podłożach. Jako jedyna w swojej klasie maszyna wyposażona w obsługę materiałów także z roli, Arizona 135 GT daje możliwość druku zarówno na sztywnych, jak i giętkich nośnikach.
A dla tych, którzy szukają możliwości zwiększenia swojej produktywności o więcej niż 20 proc., Canon przygotował prezentację plotera Arizona 2380 XTF oraz atramentu UV IJC358. Wykorzystany w urządzeniu stół o konstrukcji bezstrefowej, w połączeniu ze specjalną technologią Arizona FLOW, wyraźnie redukuje potrzebę maskowania stołu przed zadrukiem, tym samym wyraźnie zwiększając prędkość produkcji. Ploter może także pracować z bardziej wymagającymi podłożami, takimi jak karton, drewno czy szkło.
Przedstawiciele Canon na przykładzie innego prezentowanego na stoisku plotera – 44-calowego imagePROGRAF GP-4000 – pokażą również gościom, jak nieco mniejsze urządzenia mogą konkurować ze swoimi większymi odpowiednikami w dziedzinie kolorowego druku reklamowego. Wykorzystując aż 10 kolorów, w tym czerwony, pomarańczowy, zielony, fioletowy i fluorescencyjny różowy, imagePROGRAF GP-4000 może tworzyć żywe cienie i odtwarzać barwy pastelowe. A to pozwala tchnąć nowe życie w kampanie reklamowe. To także pierwszy na świecie ploter dużego formatu, który wykorzystuje fluorescencyjny atrament na bazie wody, oferując tym samym nowe możliwości kreacji plakatów i grafik sklepowych.
Canon na swoim stanowisku zaprezentuje również możliwości szybkiej produkcji plakatów, dokumentacji CAD/GIS, renderów i map przy wykorzystaniu plotera imagePROGRAF TZ-30000. Obsługa szerokiej gamy nośników (także takich jak papier niepowlekany lub cienki papier powlekany) sprawia, że maszyna stanowi idealny wybór dla architektów, inżynierów, biur konstrukcyjnych i przemysłu.
Komentując plany Canon na targi FESPA 2022, Mathew Faulkner, EMEA Director, Marketing and Innovation, Wide Format Printing Group w Canon Europe, mówi: „Miej odwagę i aspiracje – to nasz przekaz dla reprezentantów branży poligraficznej, którzy na co dzień zajmują się drukiem w wielkim formacie. Obserwujemy wzrastające zainteresowanie naszych klientów nowymi możliwościami w dziedzinie druku wielkoformatowego, znajdowaniem alternatywnych źródeł przychodu oraz nowymi aplikacjami drukarskimi. Wykorzystujemy tę okazję, aby pokazać, jak nasza technologia może wesprzeć każdego przedsiębiorcę, niezależnie od budżetu i nakładów. Z naszymi nowymi rozwiązaniami oraz możliwościami automatyzacji pracy możemy pomóc klientom w rozwoju ich biznesów. To czas, aby profesjonaliści z branży druku wykonali krok poza swoją strefę komfortu, przyjrzeli się obecnym możliwościom i wykorzystali je w rozszerzeniu działalności własnych firm”.
- Aby dowiedzieć się więcej o rodzinie ploterów płaskich Arizona, odwiedź stronę https://www.canon.pl/business/plotery-uv/arizona/
- Aby lepiej poznać serię ploterów rolowych Colorado, odwiedź stronę https://www.canon.pl/business/products/wide-format-printers/colorado-1650/
- Aby poczytać więcej o ploterze imagePROGRAF GP-4000, zajrzyj na https://www.canon.pl/support/products/imageprograf/imageprograf-g/imageprograf-gp-4000.html
- Aby poznać szczegóły dotyczące plotera imagePROGRAF TZ-30000, odwiedź https://www.canon.pl/business/products/wide-format-printers/imageprograf-tz-30000/