professional product support service

ZYSKAJ PRZEWAGĘ DZIĘKI CPS

Zyskaj przewagę i zmaksymalizuj czas pracy bez przestojów dzięki Canon Professional Services. Profesjonalna obsługa techniczna produktów, dzięki której Twoja firma i Twój sprzęt mogą radzić sobie ze wszelkimi wyzwaniami.

Nawet 20% zniżki

Najwyższy poziom członkostwa w CPS zapewnia zniżkę w wysokości 20% na wszystkie naprawy oraz usługi serwisowe i konserwacyjne. Dzięki temu sprzęt będzie w pełni sprawny niższym kosztem.

Nieograniczone bezpłatne wysyłki

Korzystaj z nieograniczonych, bezpłatnych wysyłek (następny dzień roboczy) przy dostarczaniu swoich produktów do firmy Canon, aby Twój zespół mógł szybko wrócić do pracy.

Najlepsza konserwacja w tej klasie rozwiązań

Planuj, zapobiegaj awariom i dbaj o najwyższą wydajność produktów – wysyłaj je do serwisu w czasie przestojów w pracy.

Specjalna linia pomocy technicznej CPS

Uzyskaj priorytetowy dostęp do naszej profesjonalnej obsługi technicznej produktów, w ramach której szybko rozwiązujemy wszelkie problemy ze sprzętem.

Specjalistyczne sesje dla firm

Wykorzystaj potencjał naszych sesji na żywo obejmujących porady i praktyczne wskazówki od branżowych specjalistów.

Społeczność profesjonalistów

Dołącz do społeczności profesjonalistów, którym zależy na coraz lepszych rezultatach pracy.

Wszystkie korzyści podlegają regulaminowi.

Jak dołączyć

Utwórz konto firmowe

Zarejestruj firmę i potwierdź jej autentyczność, aby uzyskać identyfikator Canon Business ID. Przekaż zaproszenie członkom swojego zespołu, aby zapewnić im dostęp.

Rejestracja produktów

Zarejestruj swój sprzęt Canon i potwierdź jego posiadanie. Im więcej produktów zarejestrujesz, tym więcej punktów otrzymasz*.
* Członkostwo zaczyna się od 500 punktów.

Wybierz swój plan

Im więcej punktów uzyskasz, tym większy będzie zakres opcji dostępnych na danym poziomie. Wybierz plan spełniający potrzeby Twojej firmy.

Subskrybuj

Wykup subskrypcję, a otrzymasz fakturę VAT w kontekście wybranego planu i zaczniesz korzystać z zalet członkostwa w CPS.

Dostępne plany

Canon Camera

Małe i średnie firmy

Optymalne rozwiązanie dla freelancerów oraz małych i średnich firm

Opłata roczna

100 EUR bez podatku VAT
200 EUR bez podatku VAT
350 EUR bez podatku VAT

Punkty do kwalifikacji

500–999
1000–1599
Ponad 1600

Zniżka na usługi

Dotyczy wszystkich usług i napraw

10%
15%
20%

Nieograniczona wysyłka w obu kierunkach

Następny dzień roboczy

W pakiecie
W pakiecie
W pakiecie

Pula na czynności konserwacyjne

Stosowana w odniesieniu do usługi pełnopłatnej

100 EUR
200 EUR
350 EUR

Serwis Fast Track – EOS i obiektywy

5 dni
3 dni
2 dni

Serwis Fast Track – sprzęt filmowy/wideo

5 dni
5 dni
5 dni

Wypożyczenie sprzętu zastępczego

Tylko naprawa

Nie
Na żądanie, jeśli czas usługi
został przekroczony
Na żądanie

Priorytetowa pomoc telefoniczna CPS

Tak
Tak
Tak

Korzyści dla społeczności CPS

– Sesje coachingowe
– Oferty tylko dla członków
– Społeczność profesjonalistów
– Pakiet powitalny

Tak
Tak
Tak

Corporate

Korporacja

Średnie i duże firmy mające od 25 do 250 sztuk sprzętu

Opłata roczna

1000 EUR bez podatku VAT
3000 EUR bez podatku VAT
5000 EUR bez podatku VAT

Opłata dwuletnia

5% zniżki za kilkuletnią subskrypcję

1900 EUR bez podatku VAT
5700 EUR bez podatku VAT
9500 EUR bez podatku VAT

Opłata trzyletnia

10% zniżki za kilkuletnią subskrypcję

2700 EUR bez podatku VAT
8100 EUR bez podatku VAT
13 500 EUR bez podatku VAT

Punkty do kwalifikacji

2500–4499
4500–10 000
10 000

Zniżka na usługi

Dotyczy wszystkich usług i napraw

20%
20%
20%

Nieograniczona wysyłka w obu kierunkach

Następny dzień roboczy

W pakiecie
W pakiecie
W pakiecie

Pula na czynności konserwacyjne

Stosowana w odniesieniu do usługi pełnopłatnej

1000 EUR
2000 EUR
3000 EUR

Serwis Fast Track – EOS i obiektywy

3 dni
3 dni
3 dni

Serwis Fast Track – sprzęt filmowy/wideo

5 dni
5 dni
5 dni

Wypożyczenie sprzętu zastępczego

Tylko naprawa

Na żądanie, jeśli czas usługi
został przekroczony
Na żądanie, jeśli czas usługi
został przekroczony
Na żądanie, jeśli czas usługi
został przekroczony

Priorytetowa pomoc telefoniczna CPS

Tak
Tak
Tak

Korzyści dla społeczności CPS

– Sesje coachingowe
– Oferty tylko dla członków
– Społeczność profesjonalistów
– Pakiet powitalny

Tak
Tak
Tak

Dzień konserwacji na miejscu

0
1
2

Szkolenie dot. obsługi technicznej produktów

Tak
Tak
Tak

Canon Camera

Wspólny rozwój

Dołączysz do społeczności podzielających Twoje zainteresowania
profesjonalistów, którzy dzielą się, uczą i kontaktują, aby zachować przewagę nad konkurencją.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Co to jest CPS?

Canon Professional Services to mający długą historię program wsparcia technicznego dla profesjonalistów i firm. Program ma ograniczyć do minimum czas przestojów w pracy twórców – od freelancerów po duże przedsiębiorstwa. Program CPS jest idealnym rozwiązaniem dla firm. Umożliwia szybszą realizację usług, obejmuje zniżki na naprawy i zapewnia pulę na czynności konserwacyjne ułatwiające optymalne działanie sprzętu klientów.

Kto może przystąpić do programu?

Z Canon Professional Services może korzystać dowolna osoba zarejestrowana jako firma i dowolna firma, która używa sprzętu Canon do tworzenia treści wizualnych. Aby korzystać z subskrypcji członkostwa CPS, firma musi mieć aktywne konto firmowe w systemie Canon. Aby założyć konto firmowe, należy zawnioskować o przyznanie identyfikatora firmy: https://businessid.canon-europe.com/b2bcustomers/s/login/SelfRegister?language=en_GB&source=itcg

W których krajach program CPS jest płatny?

Pełnopłatny program CPS będzie oferowany w następujących krajach:
Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Co to są punkty Canon i jak działają?

Za zakup większości produktów firmy Canon związanych z fotografią lub filmowaniem przyznawane są punkty. Wybierz produkt podczas rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za jego zakup. Po wprowadzeniu wszystkich informacji dotyczących produktu punkty zostaną dodane do Twojego konta. Suma punktów za zarejestrowane produkty decyduje o poziomie członkostwa. W miarę upływu czasu liczba punktów za dany produkt może się zmniejszyć i nie będzie można ich wykorzystać ani wymienić.

Jakie informacje są wymagane, jeśli ktoś chce skorzystać z subskrypcji w programie CPS?

Subskrypcja CPS opiera się na produktach zarejestrowanych na koncie firmowym. Im więcej punktów uda się zgromadzić, tym więcej poziomów CPS jest dostępnych.

Moje punkty za produkty są wyszarzone. Co to oznacza?

Punkty są wyszarzone, gdy brakuje szczegółowych informacji, a produkt nie jest w pełni zarejestrowany. Podaj wszystkie dane rejestracyjne produktu (numer seryjny, kraj i datę zakupu oraz nazwę sklepu). Punkty zostaną następnie zatwierdzone i wpłyną na poziom członkostwa w programie.

Ile punktów otrzymam za swój zestaw?

Zarejestruj się i rozpocznij dodawanie produktów, aby dowiedzieć się, ile punktów można uzyskać. Nie musisz dokończyć rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za swój sprzęt — możesz ponowić ten proces później i odebrać punkty.

Czy mogę zarejestrować się w usłudze CPS, jeśli mam niewielki zestaw lub nie mam go w ogóle?

Po zarejestrowaniu produktów będziesz otrzymywać punkty. Musisz zebrać minimum 500 punktów, aby móc kupić subskrypcję członkowską CPS.

Które produkty firmy Canon można zarejestrować?

Ponad 3000 produktów firmy Canon kwalifikuje się do rejestracji — w tym większość naszych aparatów, obiektywów, drukarek, a nawet akcesoriów. Dodaj zarówno stary, jak i nowy sprzęt. Nawet produkty firmy Canon zakupione podczas podróży zagranicznych mogą zapewnić Ci punkty.

Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?

Numer seryjny lustrzanki cyfrowej znajduje się na spodzie korpusu aparatu, jest on wybity na etykiecie na płycie podstawy. Numery seryjne obiektywów są umieszczane w kilku miejscach, w zależności od modelu. Dowiedz się więcej o odszukiwaniu numerów seryjnych produktów firmy Canon.

Co to jest program Fast Track? Czy obowiązuje gwarancja?

Ponad 130 produktów firmy Canon podlega szybkiemu serwisowaniu (tryb Fast Track) w oficjalnych centrach Canon Professional Services.
Tryb szybkiej obsługi (Fast Track) jest dostępny tylko w przypadku produktów, które zostały zarejestrowane z podaniem wszystkich danych (numeru seryjnego, kraju i daty zakupu oraz nazwy sklep). Ponadto punkty za produkty muszą zostać zatwierdzone.
W przypadku podanego czasu realizacji obowiązuje ograniczenie liczby serwisowanych produktów. Naraz mogą być serwisowane maksymalnie 3 urządzenia członka programu. Czas dostawy nie jest uwzględniany. Dla porównania standardowy, nieobjęty gwarancją programu CPS czas to około 10 dni.
Nie można zagwarantować czasu realizacji. Może on nie zostać dotrzymany ze względu na takie czynniki jak dostępność części zamiennych. Jednak centra Canon Professional Services dokładają wszelkich starań, aby realizować usługi w podanym czasie. Jeśli z jakiegoś powodu czas realizacji ulegnie wydłużeniu, użytkownik będzie uprawniony do skorzystania z usługi wypożyczenia produktów zastępczych – w zależności od przysługującego mu poziomu korzyści członkowskich.
Więcej informacji na ten temat, w tym na temat sposobu obliczania czasów realizacji, można znaleźć w Warunkach korzystania.

Dlaczego czas realizacji naprawy mojej kamery w ramach programu Fast Track wynosi 5 dni?

Najkrótszy czas realizacji naprawy wszystkich urządzeń wideo (seria Cinema EOS i X) wynosi 5 dni. Wynika to ze złożoności napraw oraz dostępności części i niezbędnych narzędzi. Jeśli przysługuje Ci dwudniowy (poziom Platinum) lub trzydniowy (poziom Gold) czas realizacji, postaramy się dokonać naprawy sprzętu wideo w możliwie jak najkrótszym czasie (wynoszącym 5 dni). Jeśli naprawa potrwa dłużej niż 5 dni, członkowie programu o statusie Gold i Platinum w razie potrzeby będą mogli otrzymać sprzęt zastępczy.

Jak mogę opłacić subskrypcję CPS?

Opłata za członkostwo jest naliczana z góry po kupieniu subskrypcji. Płatności można dokonać kartą lub przelewem bankowym do dnia wskazanego na fakturze VAT.

Co się stanie, jeśli moja płatność się nie powiedzie lub wystąpią jakieś związane z tym problemy?

Prosimy o kontakt z działem priorytetowego wsparcia CPS: canon.ie/pro/contact-canon-professional-support/

Jak mogę przejść na wyższy lub niższy poziom subskrypcji?

Aby przejść na wyższy poziome członkostwa w CPS, trzeba mieć wymaganą liczbę punktów za produkty. Tego typu kryteria nie obowiązują w przypadku przejścia na niższy poziom członkostwa od obecnie posiadanego.

Jak mogę anulować subskrypcję CPS?

Aby anulować członkostwo w CPS, trzeba przejść do strony subskrypcji na koncie firmowym i postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi anulowania.

Czy mogę używać CPS tylko w kraju zamieszkania?

Pełnopłatne członkostwo CPS jest ważne w następujących krajach:

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy. Z kolei korzyści serwisowe przysługują członkom w dowolnym centrum Canon Professional Services w Hiszpanii, Niemczech, Szwecji i Wielkiej Brytanii oraz we Francji i Włoszech.

Kiedy otrzymam kartę członkowską?

Wkrótce będzie można pobrać elektroniczną kartę członkowską CPS – korzystając z powitalnej wiadomości e-mail lub opcji dostępnej w karcie CPS na koncie firmowym.

Czy mogę dołączyć do CPS, jeśli mieszkam poza Europą, Bliskim Wschodem i Afryką?

Usługa CPS jest świadczona oddzielnie dla różnych regionów na świecie. Jednak klienci CPS spoza Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki są uprawnieni do korzystania z niektórych usług w placówkach i na wydarzeniach firmy Canon w regionie EMEA, jeśli mają ważną kartę członkowską CPS. Uwaga: korzyści przysługujące w kraju zamieszkania mogą nie mieć zastosowania w regionie EMEA.

Czy członkowi CPS przysługują korzyści w innych regionach świata?

Jeśli masz subskrypcję CPS, może przysługiwać Ci priorytetowa obsługa Canon poza krajami uczestniczącymi w programie po okazaniu ważnej cyfrowej karty członkowskiej CPS. Jednak zakres oferowanych korzyści może różnić się od zakresu obowiązującego w regionie macierzystym.

Need Help?

Zespół pomocy technicznej CPS chętnie odpowie na każde pytanie.
KONTAKT Z CPS