Korzystny stosunek możliwości do ceny
Maksymalizuj zwrot z inwestycji dzięki odpowiednio serwisowanym i obsługiwanym urządzeniom.
Easy Service Plan to pakiet usług obejmujący instalację, szkolenie, pomoc techniczną i konserwację (w tym części i robociznę).
Zyskaj spokój ducha, chroń jakość i zadbaj o to, aby Twój sprzęt był w pełni sprawny, dzięki planowi Easy Service Plan firmy Canon.
Twoja firma może pracować wydajniej dzięki szerokiej gamie pakietów serwisowych. Obejmują one instalację i szkolenie, a także stałe umowy ryczałtowe na konserwację i naprawy drukarek.
Nasza wiedza i doświadczenie sprawia, że możemy zapewniać pomoc techniczną w zakresie drukarek wielkoformatowych imagePROGRAF, skanerów imageFORMULA, drukarek laserowych i-SENSYS oraz faksów i urządzeń wielofunkcyjnych imageRUNNER.
W jaki sposób mogę zwrócić się o pomoc lub serwis dla mojego produktu?
Kontakt z centrum obsługi serwisowej:
i-SENSYS: +48 22 583 4307
imageFORMULA: +48 22 430 6077
imageRUNNER: +48 22 430 6077
imagePROGRAF:+48 22 430 6077
Seria WG7500: +48 22 430 6077
Godziny otwarcia:
od 9:00 do 17:00 (od poniedziałku do piątku)
Centrum pomocy technicznej jest nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy w Wielkiej Brytanii.
Podane numery służą wyłącznie do celów świadczenia pomocy technicznej dotyczącej posiadanego produktu.
Aby jak najszybciej uzyskać pomoc, prosimy o:
Dziękujemy za zakup Planu Łatwego Serwisu firmy Canon.
Rozwiązuj problemy przez telefon za pośrednictwem centrum obsługi serwisowej firmy Canon – w przypadku nierozwiązania problemu, wykwalifikowany pracownik serwisu odwiedzi siedzibę Twojej firmy w następnym dniu roboczym*.
Drukarki i skanery biurowe można zwracać i naprawiać bez dodatkowych kosztów, jeżeli problemu nie można rozwiązać przez telefon*.
*Oferta i warunki Planu Łatwego Serwisu mogą się różnić w zależności od kraju.
Pełna instalacja i podstawowe szkolenie z zakresu użytkowania i funkcji produktu*.
Pracownicy naszego serwisu i inżynierowie są wysoko wykwalifikowani i mają bogate doświadczenie.
Zaawansowany proces wsparcia gwarantuje, że wszystkie zgłoszone problemy zostaną skutecznie rozwiązane w celu zapewnienia sprawnego działania firmy.
Dzięki wypróbowanym i zaufanym narzędziom nasz personel pozwala utrzymać sprzęt w firmie w pełnej gotowości do pracy.
Maksymalizuj zwrot z inwestycji dzięki odpowiednio serwisowanym i obsługiwanym urządzeniom.
Dostęp do pomocy technicznej, porady i zdalne rozwiązywanie problemów w dowolnym momencie.
Skuteczniej planuj budżet dzięki ustalonym okresom umów.
Możesz prowadzić firmę z pełną pewnością i minimalną liczbą zakłóceń.