Często zadawane pytania dotyczące przedsprzedaży
Przedsprzedaż umożliwia zakup produktu, zanim będzie on dostępny. Zamawiając produkt w przedsprzedaży, rezerwujesz go, aby mieć pewność, że będziesz wśród pierwszych osób, które otrzymają produkt po dacie rozpoczęcia jego sprzedaży, czyli po udostępnieniu produktu. Data rozpoczęcia sprzedaży wyświetlana pod przyciskiem zamówienia wskazuje przybliżoną datę otrzymania zamówionego produktu.
Zamówienie w przedsprzedaży to prosty i bezproblemowy sposób na zarezerwowanie produktu. Dzięki niemu masz pewność, że będziesz jedną z pierwszych osób, które otrzymają oczekiwany produkt. Jednak to nie wszystko. Korzystając z przedsprzedaży, nie musisz stać w kolejce w najbliższym sklepie w dniu premiery ani czekać jeszcze dłużej, gdy wybrany produkt zostanie wyprzedany. Produkt zamówiony w przedsprzedaży zostanie wysłany do Ciebie zaraz po udostępnieniu – masz więc gwarancję, że otrzymasz go w dniu premiery lub tuż po niej.
Zamówienie w przedsprzedaży to prosty i bezproblemowy sposób na zarezerwowanie produktu. Dzięki niemu masz pewność, że będziesz jedną z pierwszych osób, które otrzymają oczekiwany produkt. Jednak to nie wszystko. Korzystając z przedsprzedaży, nie musisz stać w kolejce w najbliższym sklepie w dniu premiery ani czekać jeszcze dłużej, gdy wybrany produkt zostanie wyprzedany. Produkt zamówiony w przedsprzedaży zostanie wysłany do Ciebie zaraz po udostępnieniu – masz więc gwarancję, że otrzymasz go w dniu premiery lub tuż po niej.
Gdy ogłaszamy nowy produkt, dajemy naszym klientom możliwość zarezerwowania go lub zamówienia w przedsprzedaży przed oficjalną datą rozpoczęcia sprzedaży. Jednak liczba produktów dostępnych do zamówienia w przedsprzedaży jest ograniczona. Wstępnie przydzielony asortyment może się wyczerpać, dlatego nie możemy zagwarantować, że będziesz jednym z pierwszych klientów, którzy otrzymają produkt zamówiony w przedsprzedaży.
Jeśli tak się stanie, produkt będzie można zarezerwować, ale dostarczymy go dopiero po otrzymaniu dodatkowych zapasów. Oczywiście powiadomimy Cię o szacowanym terminie ich dostępności. Te dodatkowe towary podlegają rezerwacji, a nie przedsprzedaży.
Zamówienia zazwyczaj są wysyłane tuż przed datą rozpoczęcia sprzedaży lub wprowadzenia produktu na rynek, co oznacza, że otrzymasz swoje zamówienie w dniu rozpoczęcia sprzedaży lub niedługo po nim.
Jeśli zamówienie zostało zarezerwowane, wyślemy je do Ciebie, gdy tylko otrzymamy dodatkowe zapasy.
Tak. Jeśli jednak chcesz jak najszybciej otrzymać produkty, które nie zostały zamówione w przedsprzedaży, zdecydowanie zalecamy zamówienie ich osobno. Zamówienie produktów, które nie są objęte przedsprzedażą razem z produktami w przedsprzedaży, może opóźnić dostawę całego zamówienia. Pamiętaj też, że zapewniamy darmową dostawę na wszystkie zamówienia. W związku z tym złożenie osobnego zamówienia na produkty, które nie są objęte przedsprzedażą, może być lepszym rozwiązaniem.
Zamówienie w przedsprzedaży to prosty i bezproblemowy sposób na zarezerwowanie produktu. Dzięki niemu masz pewność, że będziesz jedną z pierwszych osób, które otrzymają oczekiwany produkt. Jednak to nie wszystko. Korzystając z przedsprzedaży, nie musisz stać w kolejce w najbliższym sklepie w dniu premiery ani czekać jeszcze dłużej, gdy wybrany produkt zostanie wyprzedany. Produkt zamówiony w przedsprzedaży zostanie wysłany do Ciebie zaraz po udostępnieniu – masz więc gwarancję, że otrzymasz go w dniu premiery lub tuż po niej.
Gdy przyjmujemy zamówienie w przedsprzedaży, najpierw autoryzujemy kartę, nie obciążając jej żadnymi kosztami. Wynika to z faktu, że wysyłka produktu może potrwać kilka tygodni, a opłatę pobieramy dopiero wtedy, gdy jesteśmy w stanie wysłać produkt. Aby mieć pewność, że w momencie realizacji zamówienia środki na Twoim koncie będą wystarczające, kilka dni przed wysyłką produktu wyślemy Ci wiadomość e-mail o rychłym obciążeniu Twojej karty pełną kwotą zamówienia. Całkowity koszt zamówienia zastanie wyszczególniony zarówno w podsumowaniu zamówienia, jak i w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli w momencie planowanej wysyłki środki na Twoim koncie będą niewystarczające, Twoje zamówienie zostanie anulowane.
Nie pobierzemy opłaty, dopóki nie będziemy gotowi do wysyłki produktu. Chcemy mieć pewność, że w momencie realizacji zamówienia środki na Twoim koncie będą wystarczające, dlatego kilka dni przed planowanym pobraniem opłaty wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, by umożliwić Ci sprawdzenie swojego stanu konta.
Niestety nie można zmienić złożonych zamówień. Oznacza to, że po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić adresu rozliczeniowego ani adresu dostawy. Jeśli naprawdę musisz wprowadzić zmiany w zamówieniu, anuluj istniejące zamówienie i złóż nowe. Pamiętaj tylko, że w ten sposób możesz stracić miejsce w kolejce i otrzymać produkt w terminie późniejszym niż szacowany.
Zdajemy sobie sprawę, że po złożeniu zamówienia zawsze można zmienić zdanie. W takim przypadku możesz anulować zamówienie, zanim produkt zostanie wysłany. Po wysłaniu zamówienia jego anulowanie nie będzie już możliwe. Jednak możesz zwrócić niechciane produkty w ciągu 14 dni od ich dostarczenia. Po prostu skontaktuj się z przedstawicielem działu obsługi klienta, aby uzyskać pomoc przy zwrocie produktów.