eMaintenance – podłączanie urządzeń

To jest nasze Centrum łączności, w którym znajdziesz najważniejsze informacje i kompleksowe poradniki ułatwiające podłączanie urządzeń. Wykorzystaj inteligentną, zdalną diagnostykę oraz oparte na danych spostrzeżenia, aby usprawnić działanie i zwiększyć wydajność firmy.

Przegląd

Rozwiązanie eMaintenance obsługuje czasochłonne zadania związane z zarządzaniem i administrowaniem urządzeniami. Zautomatyzowane odczyty liczników, zdalna diagnostyka, natychmiastowe powiadomienia o zdarzeniach, zaawansowane zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi i usprawnione wdrażanie urządzeń pomagają zwiększyć wydajność firmy.


Jeśli urządzenie/serwer przestanie komunikować się z eMaintenance, przerwa oznacza, że nie możemy uzyskać dokładnych danych odczytu miernika, uruchomić automatycznego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych lub świadczyć usług aktywnej pomocy technicznej dla urządzenia, powodując zakłócenia w działaniu Twoich usług.


Aby rozwiązać problemy z połączeniem, kliknij obraz odpowiadający panelowi sterowania Twojego urządzenia w celu uzyskania dalszych wskazówek.

Opcje na panelu sterowania

Kliknij obraz odpowiadający panelowi sterowania Twojego urządzenia. Jeśli Twój panel sterowania nie jest wyświetlany, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów.

Opcja panelu sterowania 1

Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji

Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

  • Poniżej przedstawiono czynności, które umożliwiają wykonanie testu komunikacji w urządzeniu Canon imageRUNNER ADVANCE DX


    1. Naciśnij klawisz 123.

    Krok 1


    2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.

    Krok 2


    3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji) \ Comm. Test (Test kom.).
    (Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia). Zostanie wyświetlony jeden z trzech poniższych ekranów).

    Krok 3a Krok 3b Krok 3c

    4. Jeśli pojawi się przycisk Start Test (Rozpocznij test), naciśnij go, a następnie naciśnij Yes (Tak), aby wykonać test komunikacji.
    W niektórych urządzeniach nie trzeba tego robić. W takim przypadku należy przejść do kroku 5.

    Krok 4a Krok 4b

    5. Rozpocznie się test komunikacji i pojawi się jeden z poniższych ekranów.

    Krok 5a Krok 5b

    6. Po zakończeniu testu komunikacji zostanie wyświetlony komunikat Communication was successful (Powodzenie komunikacji) \ Communication Test result (Wynik testu komunikacji) > All successful (Wszystko OK).

    Krok 6a Krok 6b

    7. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.

    Krok 7a Krok 7b

Opcja panelu sterowania 2

Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji

Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

  • W tym przewodniku pokazano, jak wykonać test komunikacji w urządzeniu Canon imageRUNNER ADVANCE


    1. Naciśnij klawisz 123.

    Krok 1


    2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.

    Krok 2


    3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji).

    Krok 3


    4. Naciśnij przycisk Start Test (Rozpocznij test).

    Krok 4


    5. Jeśli test zakończy się pomyślnie, zostanie wyświetlony poniższy komunikat potwierdzający.

    Krok 5


    6. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.

    Krok 6

Opcja panelu sterowania 3

Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji

Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.

  • W tym przewodniku pokazano, jak wykonać test komunikacji w urządzeniu Canon imageFORCE.


    1. Naciśnij klawisz 123.

    Krok 1


    2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.

    Krok 2


    3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji) \ Comm. Test (Test kom.).
    (Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia). Zostanie wyświetlony jeden z dwóch poniższych ekranów).

    Krok 3a Krok 3b


    4. Jeśli pojawi się przycisk Start Test (Rozpocznij test), naciśnij go, a następnie naciśnij Yes (Tak), aby wykonać test komunikacji.
    W niektórych urządzeniach nie trzeba tego robić. W takim przypadku należy przejść do kroku 5.

    Krok 4a Krok 4b


    5. Rozpocznie się test komunikacji i pojawi się jeden z poniższych ekranów.

    Krok 5a Krok 5b


    6. Po zakończeniu testu komunikacji zostanie wyświetlony komunikat Communication was successful (Powodzenie komunikacji) \ Communication Test result (Wynik testu komunikacji) > All successful (Wszystko OK).

    Krok 6a Krok 6b

    7. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.

    Krok 7a Krok 7b Krok 7c

Często zadawane pytania dotyczące eMaintenance

  • Wykonaj następujące czynności: zanotuj kod błędu.

    Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do sieci za pomocą kabla lub sieci Wi-Fi.

    Jeśli możesz drukować na urządzeniu, a komputer nie jest podłączony bezpośrednio do niego za pomocą kabla, urządzenie jest podłączone do sieci.

    Skontaktuj się z działem wsparcia IT swojej firmy i upewnij się, że urządzenie ma dostęp do zasobów poza siecią, aby mogło się z nami komunikować. Będą potrzebne informacje opisane w tym pytaniu: „Potrzebuję szczegółowych informacji na temat adresów URL używanych przez urządzenie do komunikacji z eMaintenance”.

  • Cloud Connection Agent (CCA) to nasza najnowsza metoda komunikacji, która działa w przypadku większości naszych obecnych produktów.

    CCA
    hbp-ec1l.srv.ygles.com – port 443
    kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
    cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
    a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – port 443 lub 8883
    rgt.srv.ygles.com – port 443
    camapi.srv.ygles.com – port 443
    camapi-ec1.srv.ygles.com – port 443
    hbpm-ec1l.srv.ygles.com – port 443

    Usługa zdalnego zarządzania urządzeniami (RDMS) to nasza metoda komunikacji, która umożliwia aktualizację oprogramowania układowego urządzenia.

    RDMS
    device.c-cdsknn.net – port 443
    device02.c-cdsknn.net – port 443
    a02.c-cdsknn.net – port 443

    Wbudowana zdalna usługa diagnostyczna (eRDS) to nasza starsza metoda komunikacji.

    eRDS
    b01.ugwdevice.net – port 443

    Kliknij tutaj, aby pobrać dokument „Information Security with Canon eMaintenance” (Bezpieczeństwo informacji dzięki Canon eMaintenance). Zawiera on informacje techniczne na temat eMaintenance.

  • Skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów, w którym nasi przedstawiciele poproszą o podanie określonych informacji i połączą Cię z odpowiednim zespołem, aby ułatwić proces konfiguracji.

  • Skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów, w którym nasi przedstawiciele poproszą o podanie określonych informacji i połączą Cię z odpowiednim zespołem, aby ułatwić proces konfiguracji.

  • Jeśli podczas testu komunikacji jest wyświetlany komunikat o niezarejestrowaniu dzierżawcy, urządzenie nie zostało zarejestrowane w lokalnej firmie handlowej. Aby uzyskać wymagany klucz, należy skontaktować się z lokalną firmą handlową. Można go wprowadzić do urządzenia, co umożliwi wykonanie testu komunikacji. Obejrzyj film, aby uzyskać więcej informacji.

Portal serwisowy

Data-Driven Decision Making in progress

Nasz portal serwisowy ułatwia pracę poprzez zapewnienie bezproblemowego sposobu zarządzania kontem i produktami. Za pośrednictwem portalu można tworzyć i śledzić zgłoszenia pomocy technicznej, przesyłać odczyty liczników, prosić o przeniesienie lub usunięcie produktu oraz aktualizować informacje o koncie i produkcie. Ponadto można zgłaszać zapytania związane z kontem, dzięki czemu wydajna i wygodna pomoc techniczna jest zawsze w zasięgu ręki.

Inne przydatne pozycje...

Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

Numer seryjny

Tutaj dowiesz się, jak znaleźć numer seryjny produktu.

Recykling

Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon