Toner tymczasowy

Work professional strengthening security and compliance
  • Doceniamy ciągłe używanie produktów firmy Canon przez klientów.

    Globalne ograniczenie dostępności półprzewodników jest wyzwaniem, które aktualnie dotyka wszystkich producentów z różnych branż. Sytuacja ta dotychczas nie wpłynęła na regularność dostaw naszych tonerów, jednak obecnie musimy mierzyć się z brakiem mikrochipów, które są używane w tonerach do niektórych modeli naszych urządzeń wielofunkcyjnych (MFP). Elementy te umożliwiają m.in. wykrywanie poziomu pozostałego tonera.

    Dokładamy wszelkich starań, aby ta, niezależna od nas, sytuacja miała jak najmniejszy wpływ na codzienne procesy biznesowe naszych Klientów. W związku z tym, aby nadal zapewnić ciągłość dostaw materiałów eksploatacyjnych, zdecydowaliśmy się, do pewnej grupy urządzeń, dostarczać tonery niezawierające mikroczipów.

    Zastosowanie takiego rozwiązania nie ma żadnego wpływu na możliwości drukowania oraz na jakość wydruku. Może mieć to jednak wpływ na niektóre funkcje pomocnicze, takie jak wykrywanie poziomu zużycia tonera.

    Dotyczy to tylko tonerów do niektórych modeli wielofunkcyjnych drukarek (MFP) imageRUNNER ADVANCE i imageRUNNER. Nie ma to wpływu na kasety z atramentem do drukarek atramentowych i kasety z tonerem do drukarek laserowych.

  • Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
    imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II oraz III
    imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
    imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
    imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
    imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II oraz III
    imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
    imageRUNNER C3125i
    imageRUNNER C3226i
    imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II oraz III
    imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
    imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
    imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II oraz III
    imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

    W przypadku używania tonera, który nie zawiera mikroczipa, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
    Naciśnij przycisk [Close/Zamknij], aby kontynuować drukowanie.


    Interim_Toner_Screenshot_1

    Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z 100% na 0%.

    Po wyświetleniu się wartości 0% należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.


    Interim_Toner_Screenshot_2




    Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    imageRUNNER C1325iF/1335iF
    imageRUNNER C3025i
    imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
    imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

    W przypadku używania tonera, który nie zawiera mikroczipa, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
    Naciśnij przycisk [I Agree/Zgadzam się], aby kontynuować drukowanie.

    Nie naciskaj przycisku [Cancel/Anuluj]. Jeśli przycisk został już naciśnięty, wykonaj poniższe czynności.

    1. Wyjmij zasobnik z tonerem z urządzenia.
    2. Włóż zasobnik z tonerem do urządzenia.
    3. Naciśnij przycisk [I Agree/Zgadzam się], aby kontynuować drukowanie.

    Interim_Toner_Screenshot_3

    Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z OK na Empty (Pusty).
    Po wyświetleniu się komunikatu Empty (Pusty) należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.


    Interim_Toner_Screenshot_4




    Jeśli w przypadku następujących modeli po włożeniu tonera pojawi się komunikat o błędzie, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    imageRUNNER 1435i/1435iF

    W przypadku używania tonera, który nie zawiera mikroczipa, może zostać wyświetlony poniższy ekran.
    Naciśnij przycisk [OK], aby kontynuować drukowanie.


    Interim_Toner_Screenshot_5

    Nie naciskaj przycisku [Stop]. Jeśli przycisk został już naciśnięty, wykonaj poniższe czynności.

    1. Wyjmij zasobnik z tonerem z urządzenia.
    2. Włóż zasobnik z tonerem do urządzenia.
    3. Naciśnij [OK], aby kontynuować drukowanie

    Poziom tonera wyświetlany na urządzeniu może być nieprawidłowy, a poziom pozostałego tonera może nagle zmienić się z OK na None (Brak).
    Po wyświetleniu się komunikatu None (Brak) należy wymienić zasobnik z tonerem na nowy egzemplarz.


    Interim_Toner_Screenshot_6

Inne przydatne pozycje...

Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

Numer seryjny

Tutaj dowiesz się, jak znaleźć numer seryjny produktu.

Recykling

Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon