Jak możemy Ci pomóc?
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, rozwiążemy problemy i poinformujemy o możliwości zlecenia naprawy.
Jak możemy Ci pomóc?
Wybierz jedną z opcji poniżej, aby uzyskać pomoc.
Sprawdź status wniosku o zwrot pieniędzy
Numer wniosku nie został rozpoznany.
Sprawdź, czy wprowadzony numer wniosku jest prawidłowy. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami pocztą e-mail (cashback@claim-lookup.com) lub telefonicznie (+48 22 583 4307).
Aby przejrzeć swój profil i zaktualizować swoje dane, kliknij poniżej:
Informacje o gwarancji
Gdzie kupić?
Konto firmowe
Konto firmowe jest dostępne dla każdej osoby zarejestrowanej jako firma lub każdej firmy korzystającej ze sprzętu Canon.
Zleć naprawę
Problem z wyłączaniem drukarki
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dzieje się tak, ponieważ drukarki, których dotyczy problem, po włączeniu uzyskują dostęp do serwera innej firmy za pośrednictwem Internetu. Od 30 maja ilość danych zwracanych z serwera innej firmy została zwiększona.
W związku z tym drukarka nie mogła przetworzyć danych i wyłączała się natychmiast po włączeniu. W przypadku niektórych modeli drukarka wyłączała się i włączana kilkukrotnie.
7 czerwca 2022 r. ilość danych zwracanych przez serwer innej firmy została zmieniona, tak aby drukarka, której dotyczy problem, mogła przetworzyć dane. W rezultacie drukarki, których dotyczy problem, włączają się i działają prawidłowo.
Oprogramowanie układowe ze skorygowanym zarządzaniem obsługą danych zostało udostępnione w ramach przygotowań do przyszłych zmian w środowisku internetowym.
Zaleca się aktualizację oprogramowania układowego drukarki do najnowszej wersji.
Oprogramowanie układowe drukarki można zaktualizować poprzez sieć przy użyciu samego urządzenia lub za pomocą programu aktualizującego, który można pobrać w karcie dotyczącej oprogramowania układowego danego produktu. Wybierz jedną z poniższych metod aktualizacji oprogramowania układowego urządzenia.
Kontakt
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Zleć naprawę
Aby uruchomić zlecenie naprawy, wprowadź nazwę produktu w polu poniżej.
Uwaga: jeśli reprezentujesz firmę, to w celu przesłania zlecenia usługi serwisowej lub naprawy do firmy Canon musisz mieć aktywne konto firmowe.
Zamówienie wizyty serwisowej
Dowiedz się więcej o oferowanych przez nas usługach, a następnie wybierz swój produkt poniżej, aby zamówić usługę. Usługi są dostępne tylko w przypadku niektórych aparatów, obiektywów i produktów wideo.
Uwaga: jeśli reprezentujesz firmę, to w celu przesłania zlecenia usługi serwisowej lub naprawy do firmy Canon musisz mieć aktywne konto firmowe.
Konserwacja
Dzięki różnym pakietom obsługi produktów, obejmującym czyszczenie, sprawdzanie i regulację, możesz zadbać o pełną funkcjonalność urządzeń.
Modernizacja
Zwiększ możliwości wybranych urządzeń EOS, Cinema EOS i XA/XF, aby tworzyć bardziej atrakcyjne historie.
Kody błędów w drukarkach
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Kody błędów w aparatach
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Sklep Canon
Zacznijmy od określenia Twojego produktu
Pytanie
Użyj poniższego formularza, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania
Twoja naprawa
Sklep Canon
Użyj poniższych opcji, aby ułatwić nam określenie charakteru zapytania do sklepu Canon
Dziękujemy
Cieszymy się, że mogliśmy pomóc
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, wybierz odpowiednią opcję poniżej.
Kontakt
Poniedziałek–piątek
09:00 - 17:00
Opłaty za połączenia są naliczane zgodnie z lokalnymi stawkami, w zależności od planu taryfowego i operatora. Dokładne kwoty można sprawdzić u operatora.
Prosimy o przygotowane następujących informacji:
- Dokładna nazwa produktu
- Numer seryjny urządzenia (Jak znaleźć numer seryjny)
- System operacyjny zainstalowany na komputerze (Jak rozpoznać system operacyjny)
- Numer referencyjny wcześniejszego kontaktu z naszym działem pomocy technicznej
Alternatywna metoda: e-mail
Średni czas odpowiedzi:
Pomoc ogólna/techniczna: 3–5 dni roboczych
Sklep Canon: 2–4 godzin w godzinach pracy
Zalecana metoda alternatywna: czat na żywo
Średni czas odpowiedzi:
W zależności od dostępności agentów
PN–PT 09:00–17:00
Kontakt
W przypadku tego typu pytań zalecamy kontakt za pośrednictwem czatu na żywo. Jednak na dole strony dostępne są też inne formy kontaktu.
Prosimy o przygotowane następujących informacji:
- Dokładna nazwa produktu
- Numer seryjny urządzenia (Jak znaleźć numer seryjny)
- System operacyjny zainstalowany na komputerze (Jak określić system operacyjny)
- Numer referencyjny ewentualnego wcześniejszego kontaktu z naszym działem pomocy technicznej
Alternatywna metoda: e-mail
Średni czas odpowiedzi:
Pomoc ogólna/techniczna: 3–5 dni roboczych
Sklep Canon: 2–4 godzin w godzinach pracy
Zalecana metoda alternatywna: rozmowa telefoniczna
Średni czas odpowiedzi: 90 sekund
Godziny otwarcia:
PN–PT 09:00–17:00
Dziękujemy
Twoja pytanie zostało wysłane do centrum obsługi klienta firmy Canon.
Wkrótce otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem odebrania zgłoszenia, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu 1-2 dni roboczych.
Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą blokować odpowiedzi, klasyfikując je jako niechciane wiadomości. Aby mieć pewność, że otrzymasz odpowiedź na zapytanie, zalecamy dodanie adresu donotreply@canon-europe.com do książki adresowej.
W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 1-2 dni roboczych należy sprawdzić, czy wiadomość nie została umieszczona w folderze z niechcianą pocztą, np. „Śmieci”, „Poczta masowa”, „Nieznane”, „Śmietnik” lub „Spam”.
Niektórzy dostawcy usług internetowych mogą blokować odpowiedzi, klasyfikując je jako niechciane wiadomości. Aby mieć pewność, że otrzymasz odpowiedź na zapytanie, dodaj adres donotreply@canon-europe.com do książki adresowej.
W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 1-2 dni roboczych należy sprawdzić, czy wiadomość nie została umieszczona w folderze z niechcianą pocztą, np. „Śmieci”, „Poczta masowa”, „Nieznane”, „Śmietnik” lub „Spam”.
Koniec okresu serwisowania
Alternatywna metoda: e-mail
Średni czas odpowiedzi:
Pomoc ogólna/techniczna: 3–5 dni roboczych
Sklep Canon: 2–4 godzin w godzinach pracy
Zalecana metoda alternatywna: rozmowa telefoniczna
Średni czas odpowiedzi: 90 sekund
Godziny otwarcia:
PN–PT 09:00–17:00
Zalecana metoda alternatywna: czat na żywo
Średni czas odpowiedzi:
W zależności od dostępności agentów
PN–PT 09:00–17:00
Naprawa lub wymiana na miejscu
Produkt może być objęty naprawą lub wymianą na miejscu. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami, korzystając z jednej z poniższych metod.
Alternatywna metoda: e-mail
Średni czas odpowiedzi:
Pomoc ogólna/techniczna: 3–5 dni roboczych
Sklep Canon: 2–4 godzin w godzinach pracy
Zalecana metoda alternatywna: rozmowa telefoniczna
Średni czas odpowiedzi: 90 sekund
Godziny otwarcia:
PN–PT 09:00–17:00
Zalecana metoda alternatywna: czat na żywo
Średni czas odpowiedzi:
W zależności od dostępności agentów
PN–PT 09:00–17:00
Kontakt
Skontaktuj się z naszym zespołem ds. pomocy technicznej, korzystając z jednej z poniższych metod – w zależności od wybranego produktu – aby uzyskać dalszą pomoc.
Alternatywna metoda: e-mail
Średni czas odpowiedzi:
Pomoc ogólna/techniczna: 3–5 dni roboczych
Sklep Canon: 2–4 godzin w godzinach pracy
Zalecana metoda alternatywna: rozmowa telefoniczna
Średni czas odpowiedzi: 90 sekund
Godziny otwarcia:
PN–PT 09:00–17:00
Zalecana metoda alternatywna: czat na żywo
Średni czas odpowiedzi:
W zależności od dostępności agentów
PN–PT 09:00–17:00
Sprawdź status zgłoszenia
Sprawdź status zgłoszenia dot. wsparcia, serwisu lub naprawy