Jeśli aparat nie został prawidłowo wykryty przez system Windows 10, spróbuj wykonać następujące kroki w podanej kolejności.
WAŻNE- Podłącz aparat do komputera za pomocą kabla USB.
- Niektóre aparaty są dostarczane bez kabla USB.
- Jeśli nie masz kabla USB, kup taki kabel oddzielnie.
- W przypadku kompaktowych aparatów cyfrowych można stosować poniższe 2 rodzaje kabli USB.
- Kabel USB (IFC-400PCU) do złącza [Mini-B] w aparacie
- Kabel USB (IFC 600PCU) do złącza [Micro-B] w aparacie
* Rodzaje kabli, których można użyć, zależą od modelu urządzenia. Zapoznaj się z instrukcją obsługi aparatu.
INFORMACJE POMOCNICZEJeśli oprogramowanie CameraWindow nie rozpoznaje aparatu, sprawdź opisane poniżej rozwiązania.
- Obsługiwane wersje oprogramowania mogą się różnić w zależności od aparatu i systemu operacyjnego zainstalowanego na komputerze.
- W przypadku korzystania z aparatu lub komputera, który różni się od modelu użytego pierwotnie, prosimy o pobranie obsługiwanej wersji CameraWindow. Wersje aplikacji do aktualizacji programu CameraWindow dla różnych aparatów i systemów operacyjnych można pobrać ze strony głównej firmy Canon.
UWAGA
Jeśli na karcie pamięci jest zbyt wiele obrazów (ponad 1000), mogą wystąpić problemy z importowaniem.
W takim przypadku użyj czytnika kart pamięci, aby zaimportować obrazy.
1. Spróbuj podłączyć aparat do innego gniazda USB.
Jeżeli komputer ma wiele gniazd USB, podłączenie przewodu do innego gniazda USB może umożliwić rozpoznanie aparatu przez komputer.
2. Spróbuj użyć Menedżera urządzeń.
Prawidłowe wykrycie aparatu jest niekiedy możliwe po ponownym połączeniu aparatu z komputerem za pomocą kabla USB i usunięciu informacji dotyczących aparatu za pomocą Menedżera urządzeń.
WAŻNE- Pozostaw aparat podłączony do komputera za pomocą kabla USB.
- Połącz komputer i aparat, a następnie wyłącz aparat i włącz go ponownie.
1. Kliknij opcję [File Explorer/Eksplorator plików] na pasku zadań w lewej dolnej części ekranu.

2. Wybierz i kliknij prawym przyciskiem myszy opcję [PC] (
) na wyświetlonym ekranie, a następnie kliknij opcję [Properties/Właściwości] (
).

3. Kliknij opcję [Device Manager/Menedżer urządzeń] w lewym górnym rogu ekranu.

4. Wybierz i kliknij opcję [Portable Devices/Urządzenia przenośne] na ekranie [Device Manager/Menedżer urządzeń].

5. Wybierz nazwę aparatu (
), kliknij opcję [
] (
) i usuń informacje z urządzenia.

6. Kliknij [OK].

- Informacje o aparacie zostaną usunięte z Menedżera urządzeń.
7. Kliknij [
] (Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu).

8. Jeżeli komputer rozpozna aparat, zostanie wyświetlony następujący ekran.

UWAGA- Jeżeli w prawym górnym rogu pulpitu zostanie wyświetlony ekran [Tap to choose what happens with this device/Naciśnij ekran i wybierz, co chcesz zrobić z tym urządzeniem], ekran może się wyłączyć.
- Jeśli chcesz importować obrazy, uruchom oprogramowanie CameraWindow i postępuj zgodnie z procedurami omówionymi poniżej.
9. Kliknij opcję [Tap to choose what happens with this device/Naciśnij ekran i wybierz, co chcesz zrobić z tym urządzeniem].

10. Zostanie wyświetlony poniższy ekran.
- Kliknij opcję [Downloads Images From Canon Camera/Pobierz zdjęcia z aparatu Canon].

11. Zostanie uruchomiona aplikacja CameraWindow i można będzie importować zdjęcia.
