FAQ ID: 8202149200
Data wydania: 18 sierpnia 2014
Jeżeli okno dialogowe Check Printer Settings (Sprawdź ustawienia drukarki) pojawi się podczas konfiguracji sieci bezprzewodowej w czasie instalacji oprogramowania, należy spróbować kolejno rozwiązań od 1 do 4.
1-2. Ustaw drukarkę i punkt dostępu (albo router) w taki sposób, aby nie było między nimi żadnych przeszkód.
Po wykonaniu kroków 1. i 2., kliknij [Redetect] (Rozpoznaj ponownie), aby kontynuować konfigurację.
Jeśli problem nie ustąpi, spróbuj następującego rozwiązania [ 2. Sprawdź, czy ustawienie jednostki centralnej jest prawidłowe czy nie]:
krok 1.
Za pomocą przycisku wybierz pozycję [Setup] (Konfiguracja), a następnie naciśnij przycisk OK.
krok 2.
Za pomocą przycisku lub
wybierz pozycję [Device settings] (Ustawienia urządzenia), a następnie naciśnij przycisk OK.
krok 3.
Za pomocą przycisku lub
wybierz pozycję [LAN settings] (Ustawienia sieci LAN), a następnie naciśnij przycisk OK.
krok 4.
Za pomocą przycisku lub
wybierz pozycję [Confirm LAN settings] (Potwierdź ustawienia bezprzewodowej sieci LAN), a następnie naciśnij przycisk OK.
krok 5.
Za pomocą przycisku lub
wybierz pozycję [WLAN setting list] (Lista ustawień sieci WLAN), a następnie naciśnij przycisk OK.
krok 6.
Po wyświetleniu pozycji „WLAN setting list” (Lista ustawień sieci WLAN) sprawdź, czy parametr Connection (Połączenie) ma wartość „Active” (Aktywne).
Jeśli w pozycji „Connection” (Połączenie) nie jest wyświetlana wartość „Active” (Aktywne) — a jest wyświetlana wartość „Inactive” (Nieaktywne) — drukarka nie jest połączona z punktem dostępu lub routerem. Przeprowadź konfigurację sieci bezprzewodowej ponownie.
Opis procedur można znaleźć w części [ Połączenie drukarki z punktem dostępu w ramach bezprzewodowej sieci LAN ].
[Jak sprawdzić]
Działanie oprogramowania zapory może zakłócać komunikację podczas konfiguracji sieci bezprzewodowej.
W oprogramowaniu zabezpieczającym „Firewall” (Zapora) zarejestruj następujące pliki jako pliki z prawem dostępu albo przeprowadź konfigurację przy zatrzymanej zaporze.
- W przypadku systemu Windows
Nazwa pliku: Setup.exe
- W przypadku systemu Macintosh
Nazwa pliku:
BJ Network Tool.app
canonijnetwork.bundle
CIJScannerRegister.app
CNNSelectorAgent.app
Canon IJ Network Scanner Selector EX.app
Jeżeli problem wciąż występuje, sprawdź następne menu rozwiązań „4. Review the setting of the access point or the router” (Sprawdzanie ustawień punktu dostępu lub routera).
4-2. Sprawdź, czy oprogramowanie sprzętowe punktu dostępu lub routera zostało zaktualizowane do najnowszej wersji, czy nie.
Informacje na temat aktualizacji oprogramowania sprzętowego można znaleźć w podręczniku dołączonym do punktu dostępu lub routera. O pomoc można także zwrócić się do producenta urządzenia.