FAQ ID: 8200178600
Data wydania: 20 października 2008
Jeśli w przypadku drukowania dokumentów z komputera drukowanie zatrzyma się w połowie lub nie będzie można wydrukować dokumentów z nieznanego powodu, dane mogły pozostać w komputerze jako dokumenty oczekujące w kolejce drukowania.
Jeśli w kolejce drukowania w komputerze znajdują się dokumenty, nie można drukować nowych dokumentów dodawanych do kolejki. W takim przypadku należy usunąć dokumenty z kolejki i ponowić drukowanie.
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby ponownie wydrukować dokumenty po ich usunięciu z kolejki.
1. Kliknij dwukrotnie ikonę drukarki (
) na [pasku zadań] w prawym dolnym rogu ekranu.
Jeśli ikona drukarki nie jest wyświetlana na [pasku zadań], kliknij kolejno [Start] > [Control Panel] (Panel sterowania) > [Hardware and Sound] (Sprzęt i dźwięk) > [Printer] (Drukarka), a następnie kliknij dwukrotnie ikonę drukarki, która ma być użyta.
2. Zostanie wyświetlony poniższy ekran.
3. Kliknij pozycję [Printer] (Drukarka), a następnie
[Cancel All Documents] (Anuluj wszystkie dokumenty).
4. Po pojawieniu się poniższego ekranu kliknij przycisk [Yes] (Tak).
5. Zostanie wyświetlony poniższy ekran, na którym można sprawdzić, czy z kolejki zostały usunięte wszystkie dokumenty.
6. Wydrukuj ponownie dokumenty.