Usuwanie dokumentów z kolejki drukowania (Windows)

FAQ ID: 8200178600

Data wydania: 20 października 2008

Rozwiązanie:

Jeśli w przypadku drukowania dokumentów z komputera drukowanie zatrzyma się w połowie lub nie będzie można wydrukować dokumentów z nieznanego powodu, dane mogły pozostać w komputerze jako dokumenty oczekujące w kolejce drukowania.
Jeśli w kolejce drukowania w komputerze znajdują się dokumenty, nie można drukować nowych dokumentów dodawanych do kolejki. W takim przypadku należy usunąć dokumenty z kolejki i ponowić drukowanie.
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby ponownie wydrukować dokumenty po ich usunięciu z kolejki.


ATTENTION
  • Instrukcje zawarte w tej części dotyczą systemu operacyjnego Windows Vista. Zrzuty ekranowe i wykonywane czynności w wypadku systemów operacyjnych Windows XP lub Windows 2000 mogą być nieco inne.
  • W celach prezentacyjnych w tym podręczniku drukowania został użyty model [SELPHY CP760]. Model [SELPHY CP770] ma te same funkcje.

1. Kliknij dwukrotnie ikonę drukarki () na [pasku zadań] w prawym dolnym rogu ekranu.

Jeśli ikona drukarki nie jest wyświetlana na [pasku zadań], kliknij kolejno [Start] > [Control Panel] (Panel sterowania) > [Hardware and Sound] (Sprzęt i dźwięk) > [Printer] (Drukarka), a następnie kliknij dwukrotnie ikonę drukarki, która ma być użyta.

2. Zostanie wyświetlony poniższy ekran.

3. Kliknij pozycję [Printer] (Drukarka), a następnie [Cancel All Documents] (Anuluj wszystkie dokumenty).


ATTENTION
  • Jeśli klikniesz opcję [Cancel All Documents] (Anuluj wszystkie dokumenty), dokumentu z kolejki nie zostaną wydrukowane.


4. Po pojawieniu się poniższego ekranu kliknij przycisk [Yes] (Tak).

5. Zostanie wyświetlony poniższy ekran, na którym można sprawdzić, czy z kolejki zostały usunięte wszystkie dokumenty.

6. Wydrukuj ponownie dokumenty.


NOTE
  • Jeśli korzystasz z więcej niż jednej drukarki, sprawdź, czy w kolejkach pozostałych drukarek nie ma dokumentów. Jeśli w kolejce drukowania są dokumenty, usuń je wszystkie, postępując zgodnie z powyższymi instrukcjami.
  • Jeśli pomimo wykonania powyższych procedur nie można usunąć dokumentów z kolejki, uruchom ponownie komputer i ponów próbę ich usunięcia.

Odpowiednie modele

  • SELPHY CP760
  • SELPHY CP770

    Czy ten artykuł zawierał odpowiedź na pytanie?