Critical document Gov hero

Europejska gwarancja na projektor firmy Canon

Dowiedz się wszystkiego na temat europejskiej gwarancji na projektory firmy Canon.

Europejska gwarancja na projektor firmy Canon

To jest handlowa gwarancja oferowana przez firmę Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB Amstelveen, Holandia („Canon”) klientom końcowym, którzy kupują projektor firmy Canon na własny użytek, ale nie są konsumentami w myśl przepisów prawa obowiązujących w kraju zakupu projektora.


Jeśli kupujący jest konsumentem, nie jest uprawniony do posługiwania się niniejszą gwarancją, ale może korzystać z ustawowych praw konsumenckich właściwych dla danego kraju.


Niniejszy regulamin i przedstawiona tu oferta podlegają prawodawstwu Anglii i Walii i wyłącznej jurysdykcji sądów angielskich i walijskich.


Europejska gwarancja na projektor firmy Canon zawiera różne oferty usługowe. Oferta, która ma zastosowanie w przypadku użytkownika, zależy od jego miejsca zamieszkania oraz miejsca i daty zakupu projektora. Obowiązują następujące oferty serwisowe:


  • Gwarancja realizowana w punkcie serwisowym
  • Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia

Projektory firmy Canon przeznaczone na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia), Szwajcarii i Zjednoczone Królestwo (i tam zakupione) są objęte europejską gwarancją na projektor firmy Canon. Firma Canon gwarantuje, że jeśli nowy projektor okaże się wadliwy w jego okresie gwarancyjnym, awaria zostanie usunięta bezpłatnie (obowiązuje regulamin – patrz informacje poniżej). W przypadku rozszerzonej gwarancji Canon na projektor z usługą wypożyczenia obowiązują dodatkowe ograniczenia dotyczące terytorium i samych projektorów. Szczegółowe informacje zawiera część dotycząca rozszerzonej gwarancji Canon na projektor z usługą wypożyczenia dostępna poniżej.


Dla każdego produktu spoza obowiązujących warunków gwarancji lub jej okresu oraz w przypadku szkód lub napraw nieobjętych gwarancją, dostępna jest płatna usługa naprawy. Można ją uzyskać, zwracając projektor do dowolnego autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon.


Niniejsza gwarancja jest jedyną i wyłączną formę zadośćuczynienia. Ani firmy Canon, ani jej podmioty zależne czy inne podmioty uczestniczące w programie europejskiej gwarancji na projektor nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody przypadkowe lub następcze wynikające z naruszenia wyraźnych lub dorozumianych warunków gwarancji na ten produkt.


Przedłużenie 3-letniej gwarancji na lampę nie jest już dostępne. Dalsze informacje znajdują się na stronie promocji dotyczących projektorów.

Regulamin

Z pełną treścią regulaminów poszczególnych rodzajów gwarancji można zapoznać się w odpowiednich ofertach gwarancyjnych.

Gwarancja realizowana w punkcie serwisowym

Firma Canon gwarantuje dobry stan techniczny projektora w okresie gwarancyjnym. Jeśli sprzęt okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, zostanie przyjęty do bezpłatnej naprawy w autoryzowanym punkcie serwisowym firmy Canon w jednym z krajów objętych gwarancją.


Niniejsza gwarancja realizowana w punkcie serwisowym dotyczy produktów Canon przeznaczonych na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia), Szwajcarii i Wielkiej Brytanii (i na nim zakupionych).


Z tej bezpłatnej usługi można skorzystać tylko za okazaniem oryginału faktury/paragonu wystawionego klientowi końcowemu przez sprzedawcę.


Firma Canon zastrzega sobie prawo do wymiany wadliwego projektora na inny równoważny projektor, który zapewnia taką samą (lub lepszą) jakość jak wadliwy produkt, i rezygnacji z naprawy.

  • Niniejsza gwarancja jest ważna przez okres 3 lat lub 5 lat od daty zakupu, w zależności od projektora. Szczegółowe informacje podano poniżej. Ponadto w przypadku wybranych modeli mogą obowiązywać ograniczenia dotyczące eksploatacji. Wszystkie lampy są objęte 90-dniową gwarancją. Więcej informacji znajduje się w sekcji uprawnień.

  • Usługa gwarancyjna jest dostępna tylko w autoryzowanych punktach serwisowych firmy Canon.

    Wszelkie koszty bezpiecznego transportu projektora do i z autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon ponosi klient końcowy. Jeśli projektor zostanie przeniesiony do kraju, który nie jest objęty programem europejskiej gwarancji na projektor firmy Canon, w przypadku konieczności naprawy urządzenia w ramach usługi gwarancyjnej należy je dostarczyć do punktu serwisowego w kraju zakupu.

  • Uczestnicy europejskiego programu gwarancyjnego na projektory firmy Canon to kraje, w których można skorzystać z gwarancji realizowanej w punkcie serwisowym.

    Jeśli potrzebne są dalsze informacje odnoszące się do niniejszej gwarancji, należy skontaktować się z oddziałem w odpowiednim kraju objętym europejską gwarancją na projektor.

  • Niniejszą gwarancją nie są objęte:

    • materiały eksploatacyjne;
    • wszelkie powiązane oprogramowanie;
    • części, które ulegają zużyciu (np. panel, filtr optyczny, lampy, filtry powietrza), jak również materiały eksploatacyjne i akcesoria (np. obiektywy, baterie, pilot, wsporniki itp.) używane z tym produktem;
    • uszkodzenia spowodowane przez modyfikacje przeprowadzane bez zatwierdzenia ze strony firmy Canon lub naprawy/modyfikacje/czyszczenie wykonywane w punkcie serwisowym nieautoryzowanym przez firmę Canon;
    • koszty poniesione przez autoryzowane punkty serwisowe firmy Canon w procesie dokonywania wszelkich zmian lub modyfikacji projektora niezbędnych do spełnienia określonych standardów bezpieczeństwa lub specyfikacji technicznych obowiązujących w danym kraju ani jakiekolwiek inne koszty regulacji projektora wynikające ze zmian specyfikacji, które nastąpiły po dacie dostawy produktu;
    • szkody wynikające z braku zgodności projektora z określonymi standardami lub specyfikacjami obowiązującymi w kraju innym niż kraj zakupu.

    Naprawa gwarancyjna jest wykluczona, jeśli powodem powstania uszkodzenia lub wad były następujące czynniki:

    • niewłaściwe lub nadmierne wykorzystanie projektora bądź jego obsługa niezgodnie z instrukcją obsługi, instrukcją użytkownika i/lub odpowiednimi dokumentami, w tym jakiekolwiek nieprawidłowe przechowywanie, upuszczanie, poddawanie urządzenia nadmiernymi przeciążeniom, uszkodzenia spowodowane korozją, brudem, wodą lub piaskiem;
    • uszkodzenie spowodowane bezpośrednio przez użycie części zamiennych, oprogramowania lub materiałów eksploatacyjnych (takich jak lampy, obiektywy lub baterie), które nie są zgodne z tym produktem. Zgodność z danym projektorem firmy Canon powinna być wskazana na opakowaniu, ale można ją zagwarantować tylko w przypadku używania oryginalnych części zamiennych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych, ponieważ zostały one przetestowane. Zalecamy sprawdzenie zgodności przed użyciem.
    • podłączanie projektora do sprzętu, który nie został zatwierdzony przez firmę Canon;
    • niewłaściwe pakowanie produktu w celu przekazania go do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon;
    • wypadki lub katastrofy bądź przyczyny niezależne od firmy Canon, w tym m.in. uderzenia pioruna, woda, ogień, zakłócenia porządku publicznego i niewłaściwa wentylacja.

    Naprawy gwarancyjne objęte niniejszą gwarancją nie obejmują okresowych weryfikacji stanu urządzenia ani innych standardowych prac konserwacyjnych na projektorze.

  • Naprawa może się opóźnić, jeśli jest wykonywana poza pierwotnym krajem zakupu, a produkt nie został jeszcze sprzedany w innym kraju lub został sprzedany w wersji przystosowanej do użytku w konkretnym kraju. W efekcie niektóre części zamienne do projektora mogą nie być dostępne kraju naprawy.

    Firma Canon nie ponosi odpowiedzialności za żadne inne roszczenia, w tym m.in. za utratę nośników lub danych itp., których nie określono w niniejszej gwarancji.

    Przed przekazaniem projektora do serwisu gwarancyjnego należy starannie spakować urządzenie i ubezpieczyć je oraz załączyć dowód sprzedaży i opis usterki.

Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2022 r.

Regulamin usługi wypożyczenia projektora w ramach rozszerzonej gwarancji

  • Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia jest oferowana w wyznaczonym okresie gwarancyjnym i stanowi uzupełnienie gwarancji realizowanej w punkcie serwisowym. Obejmuje kwalifikujące się projektory XEED i LX, które zostały kupione nie później niż 30 listopada 2021 r. Modele kupione po tej dacie będą objęte wyłącznie gwarancją realizowaną w punkcie serwisowym. Dzięki tej usłudze klient końcowy może otrzymać wypożyczony projektor na okres trwania naprawy gwarancyjnej, zgodnie z konkretnymi, dodatkowymi warunkami.

  • Firma Canon oferuje usługę wypożyczenia projektora na żądanie odbiorców końcowych posiadających niniejszą gwarancję lub sprzedawców, z zastrzeżeniem standardowych warunków wypożyczenia określonych w niniejszym dokumencie. Warunki uznaje się za zaakceptowane przez klientów końcowych, którzy przyjmą wypożyczany projektor.

  • Klienci końcowi lub sprzedawcy muszą dopilnować, aby każdy wypożyczony produkt został zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, i są odpowiedzialni za wszelkie straty, uszkodzenia lub kradzież wypożyczonego sprzętu. Firma Canon może żądać zwrotu kosztów w przypadku konieczności naprawy lub wymiany wypożyczonego sprzętu. Klienci końcowi lub sprzedawcy powinni rozważyć skorzystanie z odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wypożyczany sprzęt.

  • Usługa obejmuje tylko projektory XEED i LX (w tym modele medyczne; z wyłączeniem urządzeń o niestandardowej konfiguracji). Więcej informacji znajduje się w sekcji uprawnień. Nie można jej przenieść na żaden inny projektor ani zamienić na ekwiwalent pieniężny.

  • Oferta dotyczy jedynie produktów importowanych i sprzedawanych przez firmę Canon w krajach Unii Europejskiej oraz w Islandii, Liechtensteinie, Norwegii i Szwajcarii. Klient może złożyć roszczenie w ramach rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia tylko w przypadku projektora kupionego w jednym z tych krajów.

  • Usługa wypożyczenia projektora w ramach rozszerzonej gwarancji jest dostępna tylko w następujących krajach:

    Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

  • Aby skorzystać z rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia, należy przedstawić dowód zakupu. Firma Canon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania bezpłatnej usługi gwarancyjnej (lub wszczęcia postępowania w ramach rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia), jeśli nie zostaną dostarczone odpowiednie dokumenty lub informacje w nich zawarte będą niepełne lub nieczytelne.

  • Procedurę wykorzystania rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia może rozpocząć klient końcowy lub sprzedawca, który zainstalował dany produkt.

  • Wszystkie wnioski o skorzystanie z tej usługi muszą być inicjowane poprzez kontakt telefoniczny z lokalnym działem pomocy technicznej firmy Canon.

  • Przedstawiciel działu pomocy technicznej firmy Canon może poprosić o podanie dodatkowych informacji w celu ustalenia przyczyny usterki przed wysłaniem wypożyczonego produktu.

  • „Następnego dnia” oznacza, że (jeśli jest to możliwe) wypożyczany projektor zostanie przekazany dzień po otrzymaniu wniosku o wypożyczenie, jeśli taka prośba została odebrana przed godziną 11:00, lub dwa dni po otrzymaniu prośby, jeśli prośba została odebrana po godzinie 11:00, w weekend lub w dzień świąteczny.

  • Klient końcowy lub sprzedawca musi zorganizować odbiór wadliwej jednostki od razu po otrzymaniu wypożyczonego produktu.

  • Klient końcowy lub sprzedawca jest odpowiedzialny za zwrócenie wypożyczonego projektora do firmy Canon w ciągu 5 dni od daty zwrotu naprawionego produktu.

  • W normalnych warunkach wszystkie koszty przesyłki pokryje firma Canon.

  • Firma Canon nie jest odpowiedzialna za demontaż i ponowną instalację ani pierwotnego projektora, ani wypożyczonej jednostki.

  • Niniejsza oferta i jej regulamin podlegają prawu Anglii i Walii i będą interpretowane zgodnie z nim. Wszelkie spory związane z rozszerzoną gwarancją na projektor z usługą wypożyczenia podlegają niewyłącznej jurysdykcji sądów angielskich i walijskich.

Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2022 r.

Najczęściej zadawane pytania

Zapoznaj się z odpowiedziami na często zadawane pytania poniżej.

Gwarancja realizowana w punkcie serwisowym – często zadawane pytania

  • Na ogół firma Canon zapewnia europejską gwarancję na projektor w przypadku produktów kupionych w następujących krajach:

    Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Włochy i Wielka Brytania.

    Proszę zapoznać się z regulaminem niniejszej gwarancji.

  • W krajach europejskich objętych programem gwarancji na projektor zazwyczaj każde opakowanie z projektorem zawiera europejską kartę gwarancyjną. Karta wygląda podobnie jak w poniższych przykładzie:

  • Nie trzeba przekazywać żadnej dokumentacji do firmy Canon w celu zarejestrowania europejskiej gwarancji na projektor. Jeżeli chcesz zażądać naprawy gwarancyjnej w ramach europejskiej gwarancji na projektor, zawsze musisz dostarczyć firmie Canon oryginalny dowód zakupu (z pierwotną datą zakupu) danego projektora.

  • Jeżeli chcesz zażądać naprawy gwarancyjnej w ramach europejskiej gwarancji na projektor, zawsze musisz dostarczyć firmie Canon oryginalny dowód zakupu (z pierwotną datą zakupu) danego projektora. Promocyjne gwarancje mogą także określać dodatkowe wymagania, więc należy zapoznać się z regulaminem określonej promocji (jeśli ma zastosowanie).

  • Na ogół projektory firmy Canon są oferowane z 3- lub 5-letnią gwarancję. Jednak mogą występować wyjątki. Dodatkowe informacje znajdują się w karcie uprawnień.

  • Szczegóły dotyczące konkretnych gwarancji na projektor są na ogół zawarte w opakowaniu z projektorem. Na ogół produkty są objęte gwarancją, która odnosi się do określonego regionu sprzedaży, a klienci końcowi będą musieli odesłać produkt do właściwego regionu, aby zlecić naprawę gwarancyjną. Firma Canon na ogół nie zapewnia ogólnoświatowej gwarancji, chyba że zostało to wyraźnie określone w przypadku określonych produktów lub regionów.

Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia – często zadawane pytania

  • Usługa jest oferowana w wyznaczonym okresie gwarancyjnym dla kwalifikujących się projektorów XEED i LX zakupionych nie później niż 30 listopada 2021 r.

    Więcej informacji znajduje się w sekcji uprawnień.

  • Usługa jest dostępna w następujących krajach:

    Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

  • Proces może zainicjować klient końcowy lub sprzedawca – po wykryciu usterki w produkcie. Wypożyczany projektor zostanie wysłany po zdiagnozowaniu projektora, który uległ awarii (w oparciu o pełny regulamin), i zaakceptowaniu oferty związanej z wypożyczanym produktem.

  • Klienci końcowi lub sprzedawcy powinni skontaktować się z odpowiednim działem pomocy technicznej firmy Canon. Firma Canon poprosi o wszystkie niezbędne informacje (np. szczegóły dotyczące usterki) i przeprowadzi wstępne dochodzenie na drodze do ustalenia prawdopodobnej przyczyny awarii. Jeśli usterka nie zostanie usunięta, przedstawiciel drugiego szczebla działu pomocy technicznej firmy Canon skontaktuje się z klientem końcowym lub sprzedawcą. Jeśli diagnoza dotycząca usterki zostanie potwierdzona, a serwis zaleci naprawę, do wypożyczenia zostanie zaoferowany taki sam projektor (lub projektor o wyższej specyfikacji).

  • Jeśli jest to tylko możliwe, wypożyczany projektor zostanie przekazany dzień po otrzymaniu prośby o wypożyczenie, jeśli taka prośba została odebrana przed godziną 11:00, lub dwa dni po otrzymaniu prośby, jeśli prośba została odebrana po godzinie 11:00, w weekend lub w dzień świąteczny.

  • Wypożyczane projektory mogą być dostarczane do sprzedawcy lub bezpośrednio do klienta końcowego (jeśli klient końcowy ma wiedzę techniczną umożliwiającą mu przeprowadzenie prac instalacyjnych).

  • Po odebraniu wypożyczanego projektora sprzedawca lub klient końcowy odpowiada za przekazanie firmie Canon projektora, który uległ awarii. Przekażemy specjalne etykiety dostawcze związane z projektorem, który uległ awarii. Projektor należy umieścić w dostarczonym kartonie. Należy możliwie szybko skontaktować się z firmą dostawczą, aby zorganizować odbiór uszkodzonego projektora w jak najkrótszym czasie. W normalnych warunkach koszty przesyłki pokryje firma Canon.

  • Klient końcowy lub sprzedawca jest odpowiedzialny za zwrócenie wypożyczonego projektora firmie Canon w ciągu 5 dni od zwrotu naprawionego produktu. Przekażemy specjalne etykiety dostawcze związane z wypożyczonym projektorem. Projektor należy umieścić w dostarczonym kartonie. Należy możliwie szybko skontaktować się z firmą dostawczą, aby zorganizować odbiór wypożyczonego produktu. W normalnych warunkach koszty przesyłki pokryje firma Canon.

  • Firma Canon nie jest odpowiedzialna za demontaż i ponowną instalację pierwotnego projektora. Odpowiedzialność spoczywa na kliencie końcowym lub sprzedawcy.

  • Firma Canon nie jest odpowiedzialna za instalację i demontaż wypożyczanego projektora. Odpowiedzialność spoczywa na kliencie końcowym lub sprzedawcy.

  • Firma Canon oferuje wypożyczane projektory klientom końcowym lub ich sprzedawcom w oparciu o standardowe warunki wypożyczania produktów firmy Canon, które klient końcowy lub sprzedawca zaakceptował, przyjmując ofertę obejmującą wypożyczany projektor w myśl postanowień rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczania. Klienci końcowi lub sprzedawcy muszą dopilnować, aby każdy wypożyczony produkt został zwrócony w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, i są odpowiedzialni za wszelkie straty, uszkodzenia lub kradzież wypożyczonego sprzętu. Firma Canon może żądać zwrotu kosztów w przypadku konieczności naprawy lub wymiany wypożyczonego sprzętu. Klienci końcowi lub sprzedawcy powinni rozważyć skorzystanie z odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wypożyczany sprzęt.

Dane kontaktowe

Poniższa tabela zawiera kraje, w których oferowana jest europejska gwarancja na projektory firmy Canon. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji regulaminu europejskiej gwarancji na projektory firmy Canon.


Kraj Dane kontaktowe pomocy technicznej
Austria Canon Austria
Belgia Canon Belgia (niderlandzki)
Canon Belgia (francuski)
Bułgaria Canon Bułgaria
Cypr Canon Cypr
Czechy Canon Czechy
Dania Canon Dania
Estonia Canon Estonia
Finlandia Canon Finlandia
Francja Canon Francja
Niemcy Canon Niemcy
Grecja Canon Grecja
Węgry Canon Węgry
Islandia +354 533 34 11

Beco
Irlandia Canon Irlandia
Włochy Canon Włochy
Łotwa Canon Łotwa
Litwa Canon Litwa
Luksemburg Canon Luksemburg
Malta Canon Malta
Norwegia Canon Norwegia
Polska Canon Polska
Portugalia Canon Portugalia
Rumunia Canon Rumunia
Słowacja Canon Słowacja
Słowenia Canon Słowenia
Hiszpania Canon Hiszpania
Szwecja Canon Szwecja
Szwajcaria Canon Szwajcaria (francuski)
Canon Szwajcaria (niemiecki)
Holandia Canon Holandia
Wielka Brytania Canon UK

Uprawnienie

Sprawdź odpowiednią kategorię, aby uzyskać informacje o uprawnieniach.

Gwarancja realizowana w punkcie serwisowym

Wszystkie projektory firmy Canon, które są przeznaczone na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia) i Szwajcarii (i zostały na nim zakupione), podlegają bezpłatnej obsłudze w punktach serwisowych przez okres 3 lat od daty zakupu (obowiązuje regulamin).


Jednak w przypadku poniższych modeli obowiązują różne okresy gwarancji (wskazane poniżej):


Model Okres gwarancyjny
XEED 4K600Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED 4K600STZ 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED 4K6020Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED 4K501ST 3 lata lub 6000 godzin*
XEED 4K5020Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED 4K6021Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED WUX7500 3 lata lub 6000 godzin*
XEED WUX7000Z  5 lat lub 12 000 godzin*
XEED WUX6700 3 lata lub 6000 godzin*
XEED WUX6600Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED WUX6500 3 lata lub 6000 godzin*
XEED WUX5800 3 lata lub 6000 godzin*
XEED WUX5800Z 5 lat lub 12 000 godzin*
XEED WUX500ST 3 lata lub 6000 godzin*
LX-MU500Z 5 lat lub 12 000 godzin*
LX-MH502Z 5 lat lub 12 000 godzin*
LV-HD420 3 lata lub 6000 godzin*
LV-X420 3 lata lub 6000 godzin*

* W zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia

Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia jest oferowana w wyznaczonym okresie gwarancyjnym dla kwalifikujących się projektorów XEED i LX (tylko w wybranych krajach), które zostały kupione nie później niż 30 listopada 2021 r.


Kraje objęte rozszerzoną gwarancją na projektor z usługą wypożyczenia


Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia jest dostępna w następujących krajach objętych europejską gwarancją na projektor:


         
Austria Belgia Czechy Dania  Estonia
Finlandia Francja Niemcy Węgry Irlandia
Włochy Łotwa Litwa Luksemburg Holandia
Norwegia Polska Portugalia Szwajcaria Słowacja
Hiszpania Szwecja Wielka Brytania    

Modele objęte rozszerzoną gwarancją na projektor z usługą wypożyczenia


Następujące modele są objęte rozszerzoną gwarancją na projektor z usługą wypożyczenia:

Uwaga: usługa wypożyczenia nie obowiązuje w przypadku modeli zmodyfikowanych na potrzeby klienta.


XEED


     
XEED SX6000 XEED WUX400ST XEED WUX5800Z
XEED WUX450 XEED WUX450ST XEED WUX500ST
XEED WUX500 XEED WUX7500 XEED WUX5000
XEED WUX4000 XEED WUX7000Z XEED WUX6010
XEED WUX6000 XEED WUX6700 XEED WX450ST
XEED WX520 XEED WUX6600Z XEED WX6000
XEED 4K500ST XEED WUX6500 XEED 4K501ST
XEED 4K5020Z XEED WUX5800
XEED 4K600STZ
XEED 4K600Z
XEED 4K6020Z
Wszystkie warianty medyczne powyższych modeli


LX


   
LX-MU500 LX-MU600Z
LX-MU700 LX-MU800Z 
LX-MW500 LX-MU500Z

LX-MH502Z

Inne przydatne pozycje...

  • Kontakt

    Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

  • Naprawa

    Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw

  • Recykling

    Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon

  • Konto Canon

    Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon

Ankieta