Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Jeśli w produkcie firmy Canon wystąpi usterka, klienci mogą skorzystać z gwarancji EWS (European Warranty System — Europejski System Gwarancyjny) firmy Canon, która umożliwia bezpłatne usunięcie usterki przez ograniczony czas od daty zakupu (zgodnie z określonymi warunkami).
Gwarancja EWS obejmuje dwie różne oferty serwisowe. Obowiązująca oferta zależy od lokalizacji klienta i zakupionego produktu. W przypadku większości produktów konsumenckich obowiązuje gwarancja na usługę realizowaną w punkcie serwisowym. Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów firmy Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.
W przypadku urządzeń laserowych i atramentowych objętych tą gwarancją (tylko w wybranych krajach) świadczona jest usługa serwisowa realizowana u klienta. Lista produktów objętych tą gwarancją znajduje się w warunkach gwarancji realizowanej u klienta (poniżej).
Jeśli produkt podlegający tej gwarancji wykaże wadę produkcyjną w okresie trwania gwarancji, usługa pomocy u klienta zostanie zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:
Naprawa u klienta (przez technika)
Wymiana u klienta (przez kuriera)
Jeśli poniżej nie podano warunków gwarancji realizowanej u klienta, gwarancja realizowana u klienta nie jest dostępna w kraju klienta. W takim wypadku świadczona jest tylko usługa realizowana w punkcie serwisowym.
Poniższa tabela zawiera kraje, w których dostępne są gwarancje EWS firmy Canon. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji Warunków gwarancji EWS firmy Canon.
Można tam znaleźć dane kontaktowe dotyczące poszczególnych krajów i informacje o dostępnym poziomie usług.
Należy pamiętać, że usługa gwarancji realizowanej u klienta, o ile jest ona dostępna, dotyczy tylko objętych nią produktów.
Kraj | Dane kontaktowe pomocy technicznej | Usługi dostępne w ramach EWS | Ograniczenia usług gwarancji realizowanej u klienta |
---|---|---|---|
Austria |
+43 1 360 277 45 67 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Belgia |
+32 (0)2 620 01 97 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Bułgaria |
+359 (0)2 8079 260 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Chorwacja |
+385 1777 6446 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Cypr |
+357 25 056 960 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Czechy |
+420 296 335 619 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Dania |
+45 70 20 55 15 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Dania – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). Nie obejmuje obszarów oddalonych. |
Estonia |
+372 2660 2265 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Finlandia |
+358 (020) 366 466 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Finlandia – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). Nie obejmuje obszarów oddalonych. |
Francja |
+33 (0)1 70 48 05 00 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Francja – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Niemcy |
069 2999 3680 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Niemcy – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Grecja |
+302 10 969 6422 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Węgry |
+36 (06)1 235 53 15 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Islandia |
Urządzenia fotograficzne / wideo: +354 533 34 11 Drukarki / skanery: +354 569 77 60 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Irlandia |
+353 16 990 990 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Irlandia – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Włochy |
+39 02 3859 2000 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa na miejscu: brak Wymiana na miejscu: Włochy – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Łotwa |
00800 2561 2566 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Litwa | <<p>00800 2561 2566 Canon Litwa |
Zwrot do serwisu | ND. |
Luksemburg |
+352 27 302 054 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Malta |
+356 2792 2739 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Norwegia |
+47 23 50 01 43 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Norwegia – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). Nie obejmuje obszarów oddalonych. |
Polska |
+48 22 583 4307 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Polska – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Portugalia |
+351 21 424 51 90 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Portugalia – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Rumunia |
0 311 305 090 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Słowacja |
+421 (0)250 102 612 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Słowenia |
+386 1888 8053 |
Zwrot do serwisu | ND. |
Hiszpania |
+34 91 375 45 55 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa na miejscu: brak Tylko wymiana na miejscu: Hiszpania – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Szwecja |
+46 (0)8 519 923 69 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Szwecja – tylko część kontynentalna (w tym Gotlandia i wyspy połączone mostami z lądem). Nie obejmuje obszarów oddalonych. |
Szwajcaria |
+41 22 567 58 58 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Brak |
Holandia |
+31 (0)20 721 91 03 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Holandia – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Wielka Brytania |
+48 22 430 60 77 |
Zwrot do serwisu Na miejscu (naprawa i wymiana) |
Naprawa i wymiana na miejscu: Wielka Brytania – tylko część kontynentalna (w tym wyspy połączone mostami z lądem). |
Opłaty za połączenia są naliczane zgodnie z lokalnymi stawkami, w zależności od bieżącego planu taryfowego operatora linii komórkowej lub stacjonarnej. Dokładne kwoty można sprawdzić u operatora.