A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Canon Factory Service Centre

Dlaczego warto korzystać z fabrycznych centrów serwisowych Canon?

Fabryczne centra serwisowe Canon (FSC) to obiekty usługowe należące do firmy Canon. Jako producent produktów marki Canon uważamy, że nasi klienci zasługują na najlepszą obsługę i pomoc.

Każde centrum serwisowe Canon FSC ma wysoko wykwalifikowanych techników, najnowsze narzędzia i sprzęt i jest nowoczesnym obiektem, który ma zapewniać szeroki zakres usług w kontekście całej gamy produktów Canon.

Naprawa

W zależności od tego, czy jesteś firmą, czy klientem indywidualnym, możesz zorganizować naprawę produktu w następujący sposób:

Firmy:
  • Aby móc przesłać zgłoszenie serwisowe lub naprawcze do firmy Canon, należy posiadać aktywne konto biznesowe.
  • Możesz utworzyć konto biznesowe lub zalogować się na nie, jeśli już je posiadasz.
  • Po zalogowaniu się na konto biznesowe możesz utworzyć zgłoszenie serwisowe lub naprawy.

Klienci:

Jeśli okres komercyjnej gwarancji firmy Canon wygaśnie lub rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, oferujemy szereg płatnych opcji naprawy (naprawa po stałej cenie, ograniczenie naprawy lub oferta na czas i koszt) w zależności od produktu.

  • Zryczałtowany koszt naprawy: Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon klient otrzyma informację o zryczałtowanym koszcie naprawy. Ta zryczałtowana wartość obejmuje koszty wszystkich wymaganych części zamiennych, robocizny i wysyłki zwrotnej.
  • Limit naprawy: Można ustawić limit naprawy (tzn. maksymalną opłatę za naprawę) przed wysłaniem produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon. W tym przypadku jednak obowiązuje minimalna wartość. Stanowi to dla nas upoważnienie do kontynuowania naprawy i w tej sytuacji nie zostanie podana żadna oferta. Jeśli naprawa może zostać wykonana za opłatą niższą niż określony limit naprawy, naliczona zostanie tylko niższa kwota. Wprowadzenie limitu naprawy może spowodować skrócenie czasu naprawy, a naprawa nie będzie również podlegać opłacie za odrzucenie (dotyczy zgłoszeń objętych ofertą określającą czas i koszt).
  • Oferta określająca czas i koszt: Po przybyciu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, którym będzie przeprowadzana diagnostyka techniczna można poprosić o ofertę określającą czas i koszt. Następnie przedstawimy ofertę zawierającą szczegółowe informacje dotyczące przewidywanych kosztów naprawy produktu, które można zaakceptować lub odrzucić przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac naprawczych. W przypadku odrzucenia oferty może zostać naliczona opłata za odrzucenie, która pokrywa koszt kontroli produktu.

Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.

Oferowane usługi

Dane kontaktowe

Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen

Tel.: +48 22 583 4307


Tylko problemy związane z naprawą – w przypadku innych pytań odwiedź naszą stronę pomocy technicznej, aby uzyskać przydatne informacje.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Godziny otwarcia

Od poniedziałku do piątku: w godz. 8:00–12:00 i 13:00–15:30

Warunki świadczenia usług serwisowych i naprawczych

Przed wysłaniem produktu do fabrycznego centrum serwisowego firmy Canon należy zapoznać się z regulaminem usług serwisowych i naprawczych.

Inne przydatne pozycje...