Procedura naprawy
Ceny, procedura i formularz napraw. Przed wysłaniem produktu do naprawy należy zapoznać się z naszym procesem naprawy.
Fabryczne centra serwisowe Canon (FSC) to obiekty usługowe należące do firmy Canon. Jako producent produktów marki Canon uważamy, że nasi klienci zasługują na najlepszą obsługę i pomoc.
Każde centrum serwisowe Canon FSC ma wysoko wykwalifikowanych techników, najnowsze narzędzia i sprzęt i jest nowoczesnym obiektem, który ma zapewniać szeroki zakres usług w kontekście całej gamy produktów Canon.
W zależności od tego, czy jesteś firmą, czy klientem indywidualnym, możesz zorganizować naprawę produktu w następujący sposób:
Klienci:
Jeśli okres komercyjnej gwarancji firmy Canon wygaśnie lub rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, oferujemy szereg płatnych opcji naprawy (naprawa po stałej cenie, ograniczenie naprawy lub oferta na czas i koszt) w zależności od produktu.
Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.
Ceny, procedura i formularz napraw. Przed wysłaniem produktu do naprawy należy zapoznać się z naszym procesem naprawy.
Canon Giessen GmbH
Factory Service Center
Canonstraße 1
35394 Gießen
Tel.: +48 22 583 4307
Od poniedziałku do piątku: w godz. 8:00–12:00 i 13:00–15:30
Przed wysłaniem produktu do fabrycznego centrum serwisowego firmy Canon należy zapoznać się z regulaminem usług serwisowych i naprawczych.