Canon Professional Service Center
Informacje o czasie realizacji
Obecnie przetwarzamy dużą ilość zgłoszeń, więc występują pewne opóźnienia w realizacji napraw i usług serwisowych i nie obowiązuje żaden ustalony czas naprawy (z wyjątkiem klientów CPS).
Realizacja zleceń może potrwać średnio 3 tygodnie lub dłużej – w zależności od dostępności części i serwisantów.
Jeśli zgłoszenie serwisowe nie jest pilne (tzn. nie występuje usterka), zalecamy opóźnienie dostawy produktu do punktu serwisowego.
Zapewniamy, że profesjonalne centrum serwisowe / fabryczne centrum serwisowe firmy Canon angażuje wszystkie dostępne zasoby i podejmuje zdecydowane kroki w celu jak najszybszego usunięcia wszelkich niedogodności.
Dokładamy wszelkich starań, aby zgłoszenia serwisowe i naprawcze były realizowane tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość podczas występowania utrudnień.
Zachęcamy do odwiedzania tej strony w celu uzyskiwania dalszych informacji. Osoby potrzebujące pilnego wsparcia lub niepokojące się realizacją swoich zgłoszeń mogą skontaktować się ze stale dostępnym zespołem pomocy technicznej.
Co to jest Canon Professional Service Centre?
Oferowane usługi
-
Serwis i naprawa
Ceny, proces oraz forma serwisowania i naprawy. Przed wysłaniem produktu do serwisowania lub naprawy należy zapoznać się z naszym procesem serwisowania i naprawy.
-
Konserwacja
Dzięki różnym pakietom obsługi produktów, obejmującym czyszczenie, sprawdzanie i regulację, możesz zadbać o pełną funkcjonalność urządzeń.
-
Modernizacja
Zwiększ możliwości wybranych urządzeń Canon EOS, Cinema EOS i XA/XF, aby tworzyć bardziej atrakcyjne historie.
-
Tryb Express
Jeśli zależy Ci na czasie, skorzystaj z usługi czyszczenia matrycy „na poczekaniu” i szybszego serwisowania.
-
Gwarancja
Regulamin gwarancji, często zadawane pytania i informacje kontaktowe dotyczące gwarancji.
Obsługiwane produkty
Canon Professional Service Center obsługują szeroką gamę produktów firmy Canon. Są wśród nich:
- Aparaty i obiektywy (EOS, IXUS, PowerShot)
- Kamery i obiektywy (serie Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME)
- Obiektywy broadcastowe
- Profesjonalne wyświetlacze
- System zdalnego sterowania PTZ
- Lornetki
- Projektory
- Inne produkty (Zoemini, kalkulatory, prezentery itp.)
Informujemy, że w przypadku niektórych produktów pewne usługi mogą nie być dostępne, na przykład wtedy, gdy części zamienne nie są już dostępne.
Kontakt
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel.: +49 (0)2151 / 345 222
Tylko problemy związane z serwisowaniem i naprawą – w przypadku innych pytań odwiedź naszą stronę pomocy technicznej, aby uzyskać przydatne informacje.
Godziny otwarcia:
Od poniedziałku do czwartku: 8:30–17:00
Piątek: 8:30–14:00
Nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy.
Regulamin
Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego Canon należy zapoznać się z regulaminem usług i napraw.
Przed wypożyczeniem produktu zapoznaj się z warunkami wypożyczenia.
Inne przydatne pozycje...
-
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
-
Naprawa
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw
-
Recykling
Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon
-
Konto Canon
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon