Modernizacja
Zwiększ możliwości wybranych urządzeń EOS, Cinema EOS i XA/XF, aby tworzyć bardziej atrakcyjne historie.
Urządzenie należy utrzymywać w odpowiednim stanie, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość obrazu. Jednak wymaga to sporo wysiłku. Wykonanie prac konserwacyjnych warto zlecić specjalistom, którzy doskonale znają określony sprzęt.
Usługi EOS obejmują kompleksowy proces konfiguracji i kontroli, ze sprawdzeniem wszystkich funkcji oraz analizą obrazu. Dzięki temu masz pewność, że aparaty i obiektywy są serwisowane zgodnie ze specyfikacjami producenta. Aby zapewnić optymalną jakość obrazu i sprawne działanie urządzenia, są przeprowadzane również testy wydajności/tolerancji.
Wszystkie czynności są wykonywane w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon przez w pełni wyszkolonych specjalistów.
Dostępne są 2 poziomy wieloelementowego serwisowania aparatu EOS.
• Czyszczenie matrycy, lustra (jeśli dotyczy), matówki (jeśli dotyczy), zewnętrznej powierzchni ekranu LCD i korpusu aparatu.
• Kontrola ruchomych części aparatu (przycisków, pokręteł, zatrzasków), działania gorącej stopki, wbudowanej lampy błyskowej, wkładania i wyjmowania karty pamięci, mocowania i zdejmowania obiektywu, komunikacji między aparatem a obiektywem, działania złączy i gniazd, komunikatów o błędach wewnętrznych, przykręcenia śrub zewnętrznych, funkcji wideo. Sprawdzane są również: ekspozycja i czas naświetlania za pomocą testu obrazu.
• Sprawdzanie liczby wykonanych zdjęć i wersji oprogramowania układowego. Aktualizacja oprogramowania układowego na życzenie użytkownika (jeśli jest dostępna nowsza wersja).
Obejmuje wszystkie pozycje dostępne w usłudze Standard oraz:
• mapowanie gorących lub wadliwych pikseli,
• regulację AF do wartości domyślnej za pomocą obiektywu serwisowego firmy Canon lub dopasowanie ostrości do obiektywu użytkownika.
Jeśli w trakcie realizacji usługi serwisowej zostanie stwierdzona usterka produktu, centrum serwisowe i naprawcze firmy Canon skontaktuje się z użytkownikiem, aby uzyskać kopię dowodu zakupu i potwierdzić aktualność gwarancji firmy Canon (jeśli nie została wcześniej dostarczona) lub – jeśli produkt nie jest już objęty gwarancją firmy Canon – omówić płatne opcje naprawy (tj. naprawy po cenie ryczałtowej, ograniczenia zakresu naprawy lub oszacowania czasu i kosztów).
W przypadku kolejnych usterek, których nie wykryto podczas serwisowania, nie ma gwarancji na naprawę.
Serie aparatów | Usługi serwisowe EOS – opcja Standard | Usługi serwisowe EOS – opcja Premier |
---|---|---|
EOS ###D, EOS ####D | 65,45 EUR | 89,25 EUR |
EOS ##D, EOS 7D, EOS 7D Mark II, EOS R7*, EOS R8, EOS R10*, EOS R50* | 89,25 EUR | 119,00 EUR |
EOS #D | 119,00 EUR | 154,70 EUR |
System EOS R | 119,00 EUR | Niedostępne |
System EOS M | Niedostępne | Niedostępne |
Wszystkie ceny obejmują podatek VAT i wysyłkę powrotną. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki do serwisu.
Ceny mogą zostać zmienione bez powiadomienia.
Członkowie programu CPS mogą korzystać z szybszej realizacji usług, w zależności od poziomu członkostwa.
* Usługa EOS w wersji Premier nie jest dostępna dla aparatów EOS R7 i EOS R10 i EOS R50.
Zwiększ możliwości wybranych urządzeń EOS, Cinema EOS i XA/XF, aby tworzyć bardziej atrakcyjne historie.
Dzięki specjalistycznym usługom firmy Canon możesz skorzystać z szybkiej naprawa sprzętu, gdy wystąpią problemy.
Jeśli zależy Ci na czasie, skorzystaj z usługi czyszczenia matrycy „na poczekaniu” i szybszego serwisowania.
Dzięki specjalistycznym usługom firmy Canon można zachować najwyższą wydajność urządzeń i je naprawić, a także zyskać większe możliwości kreatywnej pracy.
Użytkownicy uzyskują dostęp do wsparcia priorytetowego CPS, zarówno lokalnie, jak i na dużych imprezach, oraz do priorytetowej usługi naprawy. W przypadku niektórych poziomów członkostwa mogą bezpłatnie wypożyczyć produkty zastępcze oraz skorzystać z bezpłatnych wysyłek zwrotnych i zniżek na usługi konserwacyjne. Mają także dostęp do ekskluzywnych ofert.